۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸
کد خبر: ۵۴۵۰۰
سردار دکتر جلالی در دیدار با آیت‌الله فاضل لنکرانی:
سردار دکتر غلامرضا جلالی و تنی چند از مدیران ارشد سازمان پدافند غیرعامل کشور با آیت الله فاضل لنکرانی دیدار کردند.
به گزارش پایداری ملی، به نقل از روابط عمومی سازمان پدافند غیرعامل کشور، در راستای برنامه دیدار با مراجع عظام تقلید در قم سردار دکتر غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور و تنی چند از مدیران ارشد این سازمان با آیت الله فاضل لنکرانی دیدار کردند.

سردار دکتر غلامرضا جلالی روز پنجشنبه در دیدار با آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) بیان داشت: تمام صاحب‌نظران معتقد هستند که در فاز نخست درگیری‌های بین آمریکا و ایران در بعد از خروج آمریکا از برجام، جمهوری اسلامی پیروز قاطع درگیری و ستیزهای دو جانبه بوده است.

وی بیان کرد: سال 98، شدت درگیری‌های بین ایران و دشمنان در حوزه های سیاسی، اقتصادی و سایبری افزایش بی‌سابقه‌ای داشته است.

جلالی تصریح کرد: برای پاسخگویی و بازدارندگی در برابر تهدیدات مختلف دشمن، آرایش دفاعی ویژه‌ای در سطح کشور با تدابیر مقام معظم رهبری شکل گرفته است.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور اضافه کرد: زمانی که ایران پهپاد آمریکا را منهدم کرد دشمن در برابر این اقدام ایران عملا هیچ گزینه‌ای برای پاسخگویی پیدا نکرد که نشان از یک نقطه عطف در منطق مقاومت است.

جلالی تصریح کرد: دومین اثر سرنگونی این پهپاد و عدم اقدام آمریکا، تغییر نگرش‌های سیاسی کشورهای هم‌پیمان آمریکا در منطقه  بود.

وی بیان داشت: این کشورها به درستی متوجه این مطلب شدند؛ در صورتی که بخواهد به روند توسعه خود ادامه دهند باید با منطق سازش با جمهوری اسلامی رفتار کند.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در مورد تحولات اخیر منطقه نیز گفت: در فاز دوم درگیری‌های بین آمریکا و ایران بعد از برجام، آنها می‌خواهند بال‌های قدرت مقاومت را قطع کنند.

آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی نیز در این دیدار اظهار داشت: بینش مقاومت اسلامی ایران، آمریکا را به معنای واقعی زمین گیر کرده‌است.

وی با اشاره به منویات اخیر مقام معظم رهبری در جمع دانش آموختگان ارتش جمهوری اسلامی گفت: با تدابیر هوشمندانه معظم له  در رابطه با منطق مقاومت، رویکرد کلان مقاومت در بین جوامع علمی و اقتصادی نهادینه شده و مسئولان نیز به این سمت سوق پیدا کرده‌اند.

آیت الله فاضل لنکرانی گفت: آسیب‌ها و نقاط ضعف در منطق مقاومت باید شناسایی و تبیین شوند، مهمترین عامل در پیروزی جبهه مقاومت اسلامی در برابر آمریکا یاری و نصرت خداوند بوده‌است.

وی ادامه داد: در کنار دوری از غرور، بر قدرت نظامی و عمق بازدارندگی کشور باید به صورت مستمر افزوده شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: مسئولان کشور باید نسبت به حوادث احتمالی در آینده پیش‌بینی و برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشند.

وی تصریح کرد: اساس دین بر مبنای پدافند غیرعامل نهاده شده ، اصول فردی و اجتماعی دین اسلام بر محور پدافند غیرعامل است.

آیت الله فاضل لنکرانی گفت: پدافند غیرعامل شرایطی را در کشور به وجود می‌آورد تا از برهم ریختگی و از هم‌پاشیدگی جامعه جلوگیری شود.

وی ادامه داد: وجود ولایت فقیه از مصادیق بارز پدافند غیرعامل در کشور است، عدم وجود شخصیتی مانند ولی فقیه در حوادث اخیر کشور لبنان کاملا مشخص است و معلوم نیست این اعتراضات به کدام سمت و سو کشیده خواهد شد.

این عالم دینی با اشاره به وجود پرونده‌های قضایی فراوان عنوان کرد: در صورتی که اصول و مبانی پدافند غیرعامل و احکام شرعی به درستی در جامعه پیاده شود، بسیاری از اختلافات کنونی از بین می‌رود.


آمریکا به دنبال قطع دوبال جریان مقاومت در عراق و لبنان است

آمریکا به دنبال قطع دوبال جریان مقاومت در عراق و لبنان است

آمریکا به دنبال قطع دوبال جریان مقاومت در عراق و لبنان است

آمریکا به دنبال قطع دوبال جریان مقاومت در عراق و لبنان است
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر