۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۱
کد خبر: ۵۴۳۹۴
خاورزمینی:
مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری همدان بر رعایت اصول و مبانی پدافند غیر عامل بر صیانت از ثروت ملی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، حمید خاورزمینی در جلسه شورای پدافند غیر عامل شهرستان ملایر با تشریح نقش و جایگاه پدافند غیر عامل در ارتقاء امنیت روانی جامعه، اظهار داشت: با رعایت اصول و مبانی علمی پدافند غیر عامل می توان حفظ و نگهداری از اموال و املاک و دارایی ها را تضمین کرد.

وی افزود: متاسفانه در کشور اصول پدافندی در همه حوزه ها رعایت نمی شود و همین امر موجبات خسران را دو چندان می کند.

مدیر کل پدافند غیر عامل استان ضمن تاکید بر همکاری و همراهی کلیه سازمانها و دستگاهها در رعایت اصول پدافند غیر عامل، گفت: شهرستان ملایر به لحاظ موقعیت اجتماعی، اقتصادی و سیاسی طرح جامع پدافند غیر عامل را در اولویت قرار داده که با همکاری شهرداری ها و فرمانداری ملایر این امر محقق خواهد شد.

در ادامه معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری ملایر نیز در سخنانی رعایت اصول پدافند غیر عامل را یکی از الزامات مهم برشمرد و خاطر نشان کرد: دستگاههای اجرایی شهرستان ملایر نسبت به دوره های آموزشی برای کارکنان خود اقدامات لازم را در نظر گرفته اند.

حسین فارسی گفت: بالا بردن سطح آگاهی و شناخت جامعه از نقش بی بدیل پدافند غیر عامل درهمه بخشها باعث کاهش خسارات احتمالی می شود.

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری ملایر در پایان استانداردسازی و رعایت مقررات زیست محیطی را مهم ارزیابی کرد و از همه دستگاههای حاضر در جلسه خواست امور زیربنایی و زیرساختی در شهرستان را با رعایت اصول پدافندی انجام و پیگیری نمایند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر