۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۰
کد خبر: ۵۴۳۶۱
مدیر کل پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی اظهار داشت:
جلسه هم اندیشی مدیرکل پدافند غیرعامل و ستاد مبارزه با مواد مخدر استانداری آذربایجان شرقی با اعضای انجمن معتادان گمنام با محوریت بررسی آسیب ها بالاخص تهدیدات حوزه اجتماعی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، در این جلسه محمدباقر آقایی مدیر کل پدافند غیرعامل استان ضمن تقدیر از اقدامات انجمن معتادان گمنام در جهت مقابله با آسیب های اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد، به نقش پدافند غیرعامل در طرح ریزی راهکارهای مقابله موثر با این پدیده اشاره کرد. وی همچنین توجه به تهدیدات اجتماعی را بسیار حائز اهمیت برشمرد و افزود: در حوزه آسیب های اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد می توان از تمامی ظرفیت ها و امکانات دستگاه ها در زمینه فرهنگسازی و پیشگیری استفاده نمود و ضمن شناسایی خانواده های آسیب پذیر با برگزاری کارگاه های آموزشی زمینه کاهش آسیب های اجتماعی را فراهم نمود.

مدیر کل پدافند غیرعامل استان در ادامه رسالت اصلی پدافند غیرعامل را حفاظت از جان انسان ها در تمامی شرایط بخصوص در شرایط اضطراری دانسته و برگزاری برنامه های آموزشی را در به ثمر نشاندن این رسالت مهم قلمداد کرد. وی همچنین آمادگی اداره کل پدافند غیرعامل را جهت همکاری با ستاد مبارزه با مواد مخدر و معرفی اساتید برجسته برای برگزاری کارگاه های آموزشی از منظر شناسایی تهدیدات اجتماعی و مردم محور اعلام نمود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر