۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۵۴۲۴۲
جلسه به بررسی اقدامات پدافند غیرعامل اداره کل بنادر و دریانوردی با موضوع شناسایی و تقویت زیرساخت های شهر بندر امام(ره) چهارشنبه هفته گذشته با حضور فیوضی مدیرکل پدافند غیرعامل استان در شهر بندر امام(ره) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، در این جلسه به بررسی اقدامات پدافند غیرعامل اداره کل بنادر و دریانوردی با موضوع شناسایی و تقویت زیرساخت های شهر بندر امام(ره) در مورخ 10/7/98 با حضور فیوضی مدیرکل پدافند غیرعامل استان در شهر بندر امام(ره) پرداخته شد.

در ابتدا جناب آقای فیوضی مدیرکل پدافند غیرعامل در خصوص شرایط فعلی و تهدیدات دشمن و اینکه در مقطع کنونی، دشمن توجه ویژه ای به زیرساخت ها برای ایجاد اخلال و آسیب رسانی در این مراکز را در دستور کار خود قرار داده، مطالبی مطرح و بر اهمیت بالابردن ضریب حفاظت و ایمنی اینگونه تاسیسات تاکید کردند.

در ادامه خدابخشی مدیر پدافند غیرعامل، مرکزHSE  و مدیریت بحران اداره کل بنادر و دریانوردی ضمن تشریح مطالعات طرح جامع پدافند غیرعامل آن اداره کل، اقدامات موثری که بر اساس این مطالعات انجام گرفته است را طی گزارش تصویری ارائه نمودند.

سپس  مجری و مشاور طرح جامع پدافند غیرعامل در خصوص طرح جامع مطالعه و ظرفیت ها و تاسیسات اداره بندر گزارشی ارائه دادند.

در پایان جلسه فیوضی از مراکز و مخازن نگهداری فرآورده های نفتی و همچنین انبارهای نگهداری مواد غذایی بازدید و نکاتی را با لحاظ نمودن الزامات پدافند غیرعامل برای مسئولین اداره کل بنادر و دریانوردی مطرح نمود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر