۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۰
کد خبر: ۵۳۹۵۲
مراسم رونمایی از اولین طرح پرده خوانی مخاطرات کشوری هلال احمر ویژه ایام محرم و صفر فاز اول 250 روستا تا اربعین حسینی با حضور مردم و مسئولان استانی و مدیران محلی در روستای کرده ده شهرستان مراغه برگزار گردید.

به گزاش خبرنگار پایداری ملی، در این مراسم آقایی مدیر کل پدافند غیر عامل استان آذربایجان شرقی به لزوم ارائه آموزش های همگانی برای ارتقا سطح تاب آوری جامعه اشاره کرد و گفت: اگر تاب آوری جامعه را با آموزش بالا ببریمدر حوادث جلوی خسارات و تلفات گرفته می شود.

وی در ادامه داد حفظ آمادگی در برابر بلایا و حوادث طبیعی و غیرطبیعی را تصریح و ارائه آموزش های همگانی متناسب توسط سازمان ها و دستگاه های ذی ربط را مطابق با فرهنگ بومی هر منطقه و با کمک مردم و دهیاران ضروری دانست.

در ادامه جلسه کنعانی رییس سازمان جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی با اشاره به بومی گرایی در انتقال مفاهیم آموزشی، افزود: سازمان جمعیت هلال احمر استان برای انتقال مفاهیم آموزشی امدادی به بدنه جامعه برنامه های مختلفی از طریق مهد کودک ها و مدارسو ادارات آغاز کرده و در طرح پرده خوانی مخاطرات نیز در نظر دارد از ظرفیت مساجد و هئیات حسینی استفاده نماید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر