۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۵۳۸۱۱
معاون استاندار لرستان:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: تکمیل و عملیاتی شدن طرح جامع پدافند غیرعامل استان نیازمند همکاری دستگاه های اجرایی است.
به گزارش پایداری ملی، محمود ثمینی روز یکشنبه در نشست شورای پدافند غیرعامل استان در سالن جلسات استانداری لرستان اظهار داشت: باتوجه به پیشرفت جامعه بشری تهدیدات هم افزایش پیدا کرده است از این رو حوزه پدافند غیرعامل با اهمیت می باشد.

وی افزود: به تناسب نیازهای جامعه انتظارات مردم افزایش داشته است بنابراین کسانی که مسئولیت دارند باید به این موضوعات توجه ویژه کنند.

وی بیان کرد: پس از جنگ های جهانی اول و دوم پدافند غیرعامل بیشتر از سایر پدافندها مورد توجه قرار گرفته همچنین در جنگ تحمیلی و بلایای طبیعی این تهدیدات را تجربه کرده ایم و شرایط زیرساختی هم مورد مشاهده قرار گرفته است.

معاون استاندار لرستان اضافه کرد: مطالعه طرح جامع پدافند غیرعامل باید بصورت جدی توجه شود.

ثمینی ادامه داد: بسیاری از دستگاه های اجرایی به نامه ارسالی از سوی پدافند غیرعامل استان پاسخی نداده اند و باید این مورد توجه قرار گیرد چرا که بیشتر این امر مهم به مدیران دستگاه های اجرایی مربوط می شود.

وی یادآور شد: اظهار نظر دستگاه های اجرایی در تکمیل طرح جامع پدافند غیرعامل مهم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: در تکمیل و عملیاتی شدن این طرح نقش دستگاه های اجرایی مهم بوده و مدیران باید بصورت جدی ورود پیدا کنند.

وی افزود: با توجه به شرایط استراتژیک لرستان امیدواریم با همکاری همه جزو استان های مهم و برتر باشیم همچنین در شرایط طبیعی نیاز به پیش بینی و پیشگیری های لازم می باشد.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر