۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۵۳۷۱۲
جلسه شورای پدافندغیرعامل و کمیسیون مقابله با بیوتروریسم به ریاست محمد حیدری معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی فرمانداری و با حضور اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، جلسه شورای پدافندغیرعامل و کمیسیون مقابله با بیوتروریسم به ریاست محمد حیدری معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی فرمانداری و با حضور اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

حیدری در این جلسه بر اهمیت پدافندغیرعامل اشاره و اظهار کرد: باید در حوزه های خدماتی و عمرانی  و...نگرشمان به سمت پدافند غیر عامل است.

وی بر نهادینه کردن موضوع پدافند غیرعامل تاکید کرد و افزود: پدافندغیرعامل کاهش آسیب ها در مقابل تهدیدها است. باید برای مقابله با بحران ها از آمادگی کامل برخوردار باشیم.

حیدری با بیان اینکه هدف پدافندغیرعامل مقابله با تهدیدات دشمن است، گفت: شناسایی و آسیب شناسی  تهدیدات بیوتروریسم در هر حوزه باید در الویت کاری دستگاهها قرار گیرد.

وی بر لزوم پیگیری مصوبات شورای پدافند غیرعامل توسط اعضا تاکید کرد و ادامه داد:‌ سنبل آبی به عنوان یکی از تهدیدات زیست محیطی است که اقدامات خوب و قابل توجهی در شهرستان در راستای پاکسازی مناطقی که این گیاه مشاهده شده در حال انجام است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر