۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۵۳۶۹۷
در اولین جلسه کمیته پدافند غیرعامل وزارت راه و شهرسازی:
جلسه اولین جلسه کمیته پدافند غیرعامل وزارت راه و شهرسازی در سال ۹۸ در شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران برگزار و در این جلسه متن دستورات وزیر راه و شهرسازی در مورد زیربخش‌ها مطرح شد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی اولین جلسه کمیته پدافند غیرعامل وزارت راه و شهرسازی در سال ۹۸ با دستور جلسه یادداشت های مقام عالی وزارت در خصوص موضوعات پدافندی زیربخش‌های این وزارتخانه درمرکز EOC & SOC شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به ریاست شهرام آدم‌نژاد معاون حمل‌و‌نقل و رییس کمیته پدافند غیرعامل و با حضور سردار ساسانی معاون امور زیربنایی سازمان پدافند غیرعامل، همچنین معاونین محترم وزیر و روسای سازمان‌ها و شرکت‌های مربوطه تشکیل شد.

در این جلسه پس از طرح موضوع، گزارش اقدامات انجام شده در شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران توسط سیاوش امیرمکری مدیرعامل آن شرکت و در ادامه توضیحاتی درباره مرکز EOC & SOC شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ارائه شد.

سپس رضا نفیسی رییس مرکز تدوین مقررات، ایمنی حمل‌و‌نقل، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران گزارشی از عملکرد کلی وزارت راه و شهرسازی در حوزه پدافند غیرعامل و برنامه‌های سال جاری و همچنین موضوعات کلی دستور مقام عالی وزارت در خصوص ساختار سازمانی پدافند غیرعامل در زیرمجموعه های وزارت راه و شهرسازی و تامین اعتبارات اختصاص یافته به این موضوع در طول سال‌های گذشته ارائه و در نهایت متن دستورات وزیر راه و شهرسازی در مورد زیربخش‌ها را مطرح کرد.

در ادامه این جلسه نیز توضیحاتی در خصوص موارد مطرح شده توسط سردار ساسانی معاون امور زیربنایی سازمان پدافند غیرعامل ارائه شد.

در پایان شهرام آدم نژاد معاون حمل‌و‌نقل وزیر راه و شهرسازی و رییس کمیته پدافند غیرعامل ضمن تشکر از اقدامات انجام شده پیشنهاد کرد جلسات مختص هر زیربخش‌ها باحضور رؤسای سازمان‌ها و شرکت‌ها، آقای ساسانی و نفیسی تا پایان شهریور ماه تشکیل و جمع بندی موضوع در جلسه‌ی بعدی (اوایل مهرماه) انجام شود
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر