۰۸ آذر ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۵۳۴
قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران
قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: این بنیاد در راستای توجه به اقتصاد مقاومتی، توانمندسازی ایثارگران و ارتقای بهره‌وری را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش پايداري ملي، محسن انصاری، قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران که در رأس هیئتی برای دیدار با خانواده‌های ایثارگران مناطق زلزله زده و نظارت ستادی بنیاد شهید به استان آذربایجان شرقی سفر کرده است، اظهار داشت: مردم آذریایجان، مردمی شجاع، مؤمن و ولایت‌مدار هستند که در دوران دفاع مقدس حماسه آفریدند و قهرمانانی چون باکری و شفیع‌زاده را تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کردند.

انصاری گفت: عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان نسبت به ارزیابی دوره اول رو به رشد است و این ارزیابی عملکرد با ارزیابی استانداری همخوانی دارد.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به تدبیر هوشمندانه مقام معظم رهبری در نامگذاری چند سال اخیر خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد از بعد اقتصادی و تشدید تحریم‌ها به کشور ضربه وارد کند که تعیین شعارهای اقتصادی برای نامگذاری سال‌های اخیر از سوی رهبر معظم انقلاب توطئه‌های دشمن را خنثی کرد.

وی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای توجه به اقتصاد مقاومتی، ارتقای توانمندسازی ایثارگران و بهره‌وری را در دستور کار خود قرار داده است.

انصاری با اشاره به لزوم همدلی و وحدت در همه موارد و همه سطوح مدیریتی اعلام کرد که جامعه هدفی که ما به آنها خدمت ارائه می‌دهیم افراد فرهیخته و هوشمندی هستند که ما باید بهترین خدمت را به آنها ارائه کنیم.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران دو عنصر وحدت ‌و همدلی و تبعیت از رهبری و ولایت را رمز عبور از گردنه‌های سخت و رمز پایداری انقلاب و کشور دانست و اظهار داشت: در طول 33 سال گذشته به کمک آن توانسته‌ایم توطئه‌های دشمن را خنثی و بی‌اثر کنیم.

وی ادامه داد: در شرایط اقتصاد مقاومتی که یک اقتصاد پویا و رو به جلو هست و اقتصاد ریاضتی نیست، باید در بنیاد طرح‌هایی مثل طرح سپاس، شبکه‌های اجتماعی و فعالیت‌های فرهنگی را به عنوان فرصتی مغتنم برای گرم نگه داشتن تنور فعالیت‌ها مد نظر داشت.

انصاری در پایان، تجاوز رژیم جعلی و اشغالگر صهیونیسم به غزه را نشان خوی تجاوزگری اسرائیل خواند و اظهار داشت: عملکرد و ضربات مقاومت اسلامی و زیر آتش رفتن مرکز رژیم اشغالگر قدس و فرو ریختن گنبد آهنین نشان از پوشالی بودن قدرت کاذب این رژیم نامشروع دارد و انشالله بزودی کل جهان اسلام طعم شیرین پیروزی مقاومت را خواهد چشید.

در این جلسه، معاونین پژوهش و ارتباطات فرهنگی، تعاون، مسکن و قائم مقام معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیرکل، معاونین و روسای ادارت تابعه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی نیز حضور داشتند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر