۱۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۵۲۷۱
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ضمن حمایت از منافقین در بیانیه‌ای، حمله هفته گذشته به کمپ اشرف را محکوم کرد و بر حمایت آمریکا از تحقیقات درباره این حادثه تأکید کرد.
به نقل از شبکه «بی‌بی‌سی»، «مری هارف» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز گذشته در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حمله هفته گذشته به منافقین کمپ اشرف در عراق بر حمایت واشنگتن از تلاش‌های سازمان ملل برای تحقیق درباره این حمله تأکید کرد.

وی ضمن حمایت از منافقین، از آندسته از اعضای این گروهک تروریستی که هنوز در کمپ اشرف هستند خواست تا به کمپ لیبرتی منتقل شوند.

روز یکشنبه هفته گذشته، (10 شهریورماه) در حمله‌ای به کمپ اشرف، جمعی از اعضای گروهک تروریستی منافقین کشته شدند و سپاه پاسداران تعداد قربانیان این حمله را 70 نفر اعلام کرد و گروهک منافقین این تعداد را 52 نفر اعلام کرد.

برخی گزارش‌ها نیز مدعی شده است که تعدادی از اعضای این گروهک تروریستی ناپدید شده‌اند و هارف ضمن ابراز نگرانی درباره این حمله از ایران خواست که از نفوذ خود برای آزادسازی این تعداد از اعضای ناپدید شده منافقین استفاده کند.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ضمن تأکید بر لزوم همکاری گروهک منافقین برای انتقال باقی مانده اعضای این سازمان به اردوگاه لیبرتی از دولت عراق خواست که در تقویت زیرساخت‌های حفاظتی اردوگاه لیبرتی تعجیل کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر