۰۸ آذر ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۵۲۷
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان با اشاره به برگزاری دومین مانور پدافند غیر عامل این شرکت از آمادگی 70 درصد سازمان های کرمان در هنگام بروز بحران خبر داد.

به گزارش پايداري ملي، منصور شجاعی اظهار داشت: دومین مانور پدافند غیرعامل،‌ به منظور ارزیابی میزان آمادگی سازمان ها، نهادها و ایستگاه های پمپ بنزین در مواقع بحران برگزارشد.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این مانور، ارزیابی میزان آمادگی سازمان ها، نهادها، بیمارستان ها و ایستگاه های پمپ بنزین در مواقع بحران وشناساندن نقاط ضعف و قوت آنان در هنگام قطع برق است.

این مسئول افزود: این دومین مانور پدافند غیرعامل است که در سطح شهرکرمان انجام می شود و اولین مانور در اداره برق باغین برگزار شد که آمادگی سازمان ها در مقابله با حوادث غیر مترقبه 60 درصد تخمین زده شد.

شجاعی در ادامه گفت: با اعمال خاموشی دو ساعته در منطقه چهار شهر کرمان آمادگی 15 سازمان و ایستگاه پمپ بنزین در مواقع بروز بحران و اعمال خاموشی ارزیابی شد که خوشبختانه از این تعداد نزدیک به 70 درصد سازمان ها آمادگی مناسبی در هنگام بروز بحران داشتند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان گفت: در این مانور برق کلینیک های درمانی منطقه قطع شد و مدت زمان راه اندازی ژانراتور مراکز فوق مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: تا پایان سال 91 تمامی سازمان ها و نهادهای شهر کرمان باید توسط این مانور پوشش داده شوند و عملکرد و آمادگی شان در مواقع بحرانی و بروز قطعی برق توسط کارشناسان شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان ارزیابی و اقدامات لازم به منظور ارتقاء توان مقابله با حوادث غیر مترقبه انجام پذیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر