۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۵۲۶۰۹
سفیر فرانسه در ایران گفت: زمینه لازم برای افزایش ارتباط بین دو ‌کشور ایران و فرانسه وجود دارد و در جلسه‌ای که با سازمان محیط‌ زیست داشتم به نتایج خوبی دست پیدا کردیم و همه اینها اجازه می‌دهد زمینه‌های جدید همکاری ایجاد کنیم.

به گزارش پایداری ملی، فیلیپ تیه ببو در دیدار با استاندار قزوین که صبح امروز در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: چند شرکت فرانسوی در قزوین فعال است و از تلاش‌های استاندار قزوین برای حمایت از این شرکت‌های فرانسوی که با هدف ادامه فعالیت در این شرایط اقتصادی سخت صورت می‌گیرد تشکر می‌کنم.

سفیر فرانسه در ایران اضافه کرد: بخش غذایی می‌تواند زمینه مناسبی برای ادامه و تقویت روابط باشد و علاقمند هستیم این فعالیت‌ها را ادامه دهیم.

فیلیپ تیه ببو ادامه داد: هنوز شهر قزوین را ندیده‌ام اما می‌دانم شهر تاریخی است که می‌تواند جذابیت توریستی بالایی داشته باشد.

وی عنوان کرد: سال۲۰۰۶که روحانی رئیس‌جمهور ایران به فرانسه سفر کرد یک سری توافق‌نامه همکاری بین ایران و فرانسه به امضا رسیده است.

سفیر فرانسه در ایران تصریح کرد: زمینه لازم برای افزایش ارتباط بین دو ‌کشور وجود دارد و در جلسه‌ای که با سازمان محیط ‌زیست داشتم به نتایج خوبی دست پیدا کردیم که همه اینها اجازه می‌دهد زمینه‌های جدید همکاری ایجاد کنیم.

فیلیپ تیه ببو خطاب به استاندار قزوین خاطرنشان کرد: در همکاری‌های فعلی به حمایت شما نیاز داریم زیرا با یک سری مشکلات کلی از جمله دریافت ارز روبرو بوده و قیمت‌ها به ویژه قیمت مواد اولیه نیز افزایش پیدا کرده است.

وی یادآور شد: برای هر سرمایه‌گذار اولویت، سودآوری سرمایه است اما در شرایط فعلی این سودآوری تضمین شده نیست.

منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر