۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۵۲۲۴۱
سردار حیدری در وزارت کشور مطرح کرد
معاون بسیج و امور استانهای سازمان پدافند غیرعامل کشور همگرایی مسئولان را نیاز اجرایی سازی اصول پدافند غیرعامل در استان‌ها دانست.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، سردار غلامعلی حیدری معاون بسیج و امور استانهای سازمان پدافند غیرعامل کشور، در همایش مدیران کل پدافند غرعامل استانداران کشور با اشاره به این که دشمن در تلاش بود تا وضعیت سیاسی، اقتصادی و امنیتی کشور را تحت الشعاع سیاست های مزورانه خود قرار دهد، افزود: با هدایت های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و بصیرت مردم و هوشیاری مسئولان و به فضل الهی تمامی سیاست و برنامه های دشمن به شکست انجامیده و امروز ایران اسلامی دست برتر را در سطح منطقه و جهان داراست.

وی با تاکید بر این که توان بازدارندگی ایران اسلامی موجب تحیر و شگفت زدگی بسیاری از ناظران بین المللی شده است، اظهار داشت: تدبیر و عقلانیت نظام و قدرت دفاعی بومی سبب شده است، تا امریکا و رژیم صهیونیستی دچار کلافگی و سردگمی شوند.

معاون بسیج و امور استانهای سازمان پدافند غیرعامل کشور در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این که پدافند عامل و غیرعامل دو بال امنیت کشور هستند، افزود: مدیران کل پدافند غیرعامل در استانها باید تلاش کنند تا سیاست ها و الزامات پدافند غیرعامل را به احسن وجه اجرایی سازی کنند.

حیدری با بیان این که در قوانین و آیین نامه ها مسئولان و دستگاه های مختلف موظف به اجرای اصول و الزامات پدافند غیرعامل هستند ادامه داد: امید داریم مدیران کل پدافند غیرعامل استان ها بتوانند یک هم افزایی و همگرایی بین مسئولان استان در راستای نهادینه سازی اصول و کلیات پدافند عامل ایجاد کنند.

انتهای پیام/

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر