۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۵۲۲۰۱
معاون وزیر صنعت با اشاره به تولید آزمایشی ورق‌های API جهت ساخت لوله‌های انتقال نفت و گاز گفت: با تولید و آغاز به کار این پروژه یکی از راهبردهای کشور در زمینه ورق و لوله‌های موردنیاز صنعت نفت کشور تولید و تامین می‌شود.

به گزارش پایداری ملی، خداداد غریب‌پور در حاشیه بازدید از خط تولید آزمایشی ورق‌های API جهت ساخت لوله‌های انتقال نفت و گاز در محیط ترش با اشاره به احیای ورق ترش با امتیاز صنعت نفت اظهار داشت: اسلب این پروژه با فولاد مبارکه، تبدیل به ورق توسط فولاد اکسین و در لوله‌سازی اهواز تبدیل به لوله می‌شود‌.

وی بیان کرد: با تولید و آغاز به کار این پروژه یکی از راهبردهای کشور در زمینه ورق و لوله‌های موردنیاز صنعت نفت کشور تولید و تامین می‌شود.

معاون وزیر و رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) گفت: فولاد اکسین باتوجه به مشکلات نقدینگی و تامین مواد اولیه مدتی دچار چالش بود.

وی ادامه داد: با هم‌افرازی صورت گرفته بین فولاد خوزستان، فولاد مبارکه و فولاد اکسین علاوه بر وزارت نفت به عنوان مصرف کننده لوله‌ها همکاری منتهی به موفقیت شده است.

مراسم رونمایی و آغاز تولید آزمایشی ورق‌های API جهت ساخت لوله‌های انتقال نفت و گاز در محیط ترش باحضور خداداد غریب‌پور نیز معاون وزیر و رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو) در شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر