۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
کد خبر: ۵۲۱۶۲
معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا گفت: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تاکنون پشت دروازه‌های قدس ایستاده‌ است و تا حصول نتیجه و آزادی قدس ازپایی نخواهد نشست.
به گزارش پایداری ملی، سردار رسول سنایی‌راد پیش از ظهر امروز در نشست تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که در محل تالار بعثت شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: آنچه که  مقام معظم انقلاب در بیانیه گام دوم مرقوم کردند سندی راه‌گشا برای پیشرفت ایران اسلامی و مقدمه‌ای برای رسیدن به تمدن اسلامی است.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا افزود: بیانیه گام دوم انقلاب بیان کننده رشد، پیشرفت، آبادانی و اقتدار در 40 سال اول و همچنین امید به کمال در 40 سالگی دوم است.

وی با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم تصویر درست و واقعی از پیشرفت نظام را به توصیف می‌پردازد، گفت: دشمنان انقلاب همواره به‌دنبال منفی‌بافی و تصویرسازی غلط از جمهوری اسلامی هستند، با مطالعه و تفسیر درست و همچنین تبیین گام اول در جامعه، باید در این جنگ رسانه‌ای آن‌ها را شکست دهیم.

سنایی‌راد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مسیر تمدن‌سازی، خاطرنشان کرد: ایجاد دولت اسلامی بعد از انقلاب و نظام اسلامی جزو مراحل تمدن‌سازی است و باید به نیروهای جوان و مومن انقلابی میدان بدهیم تا آنان این مرحله را محقق کنند.

وی در ادامه این نشست به قدرت منطقه‌ای جمهوری اسلامی و عامل بازدارندگی آن در امنیت ملی اشاره کرد و گفت: توان و قدرت ایران برگرفته از انقلاب و روحیه انقلابی است و همین عامل سبب شده تا آمریکا در مقابل ایران مجبور به صف‌آرایی شود و البته باید گفت که آمریکا توان مقابله با ایران را ندارد.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا افزود: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تاکنون پشت دروازه‌های قدس ایستاده‌ است و تا حصول نتیجه و آزادی قدس ازپایی نخواهد نشست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر