۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۵۲۰۷۴
محمدرضایی مدیر کل پدافند غیر عامل کردستان عنوان کرد:
جلسه کارگروه آب و انرژی پدافند غیر عامل با حضور مدیران کل شرکت توزیع برق ، آب و فاضلاب های شهری و روستایی و همچنین مدیر کل پدافند غیر عامل و سایر اعضاء در محل سالن جلسات شرکت توزیع برق استان تشکیل گردید.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی از کردستان، جلسه کارگروه آب و انرژی پدافند غیر عامل با حضور مدیران کل شرکت توزیع برق ، آب و فاضلاب های شهری و روستایی و همچنین مدیر کل پدافند غیر عامل و سایر اعضاء در محل سالن جلسات شرکت توزیع برق استان تشکیل شد.

در این جلسه محمدرضایی ضمن اشاره به عملکرد مناسب کارگروه در برگزاری جلسات و بازدید از مراکز  دارای رده متذکر گردید که اگر چنانچه این مراکز که به عنوان مراکز اصلی خدمات رسان دارای مشکلاتی هستند مدیران درصدد رفع مشکلات برآیند و اصل تاب آوری این مراکز مد نظر قرار گیرد وی خاطر نشان شد که کارگروه آب و انرژی دارنده زیرساخت های فراوان در خدمت رسانی به آحاد جامعه می باشد که هماهنگی دستگاههای اجرایی در این خصوص لازم بوده و جهت جلوگیری از وقفه در امر خدمت رسانی بایستی مدیران نسبت به تجهیزکردن مراکز به خطوط جایگزین اقدام نمایند.

 در ادامه لهونیان مدیر کل شرکت توزیع برق و رئیس کارگروه آب و انرژی استان ضمن اشاره به مصرف برق خانگی سال گذشته درکشورکه 8/4 برابر کشور های اروپایی و در کل بخش ها نیز 5/2 تا 3 برابر استاندارد های جهانی، خواستار اشاعه فرهنگ مدیریت مصرف در بین جامعه گردید وی ضمن یادآوری به دستگاه های اجرایی درخصوص قطعی های برق  خواستارمجهز شدن دستگاه های اجرایی استان به دیزل ژنراتورها گردید.

در ادامه جلسه نیز دبیر جلسه ضمن گزارش عملکرد سال گذشته و چهار ماه امسال از نظرات و پیشنهادات سایر اعضا در هر چه بهتر برگزارنمودن جلسات و ارائه گزارشات استقبال نمود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر