۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰
کد خبر: ۵۲۰۵۶
حجت‌الاسلام محمد محمدی گلپایگانی:
رئیس دفتر رهبری گفت: آیت‌الله نعیم‌آبادی پس از ۲۹ سال خدمت صادقانه و احداث ۴۰۰ مسجد در هرمزگان خدمات ماندگاری از خود برجای گذاشت.
به گزارش پایداری ملی، حجت‌الاسلام محمد محمدی گلپایگانی صبح امروز در آئین تکریم و معارفه نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان، افزود: امروز برای تکریم نماز جمعه در این مراسم گرد هم جمع شده‌ایم.

وی ادامه داد: پیش از انقلاب اسلامی بسیاری از مردم حتی شیوه اقامه نماز جمعه را نمی‌دانستند و در نقاط کمی از کشور نماز جمعه اقامه می‌شد.

رئیس دفتر رهبری اظهار کرد: یکی از برکات انقلاب اسلامی این است که ارزش‌های فراموش‌شده همچون نماز جمعه را زنده کرد.

محمدی گلپایگانی با بیان اینکه ۹۰۰ نماز جمعه در سراسر کشور اقامه می‌شود، تصریح کرد: ارائه معارف اسلامی گران‌بها و آشنایی مردم با معارف اسلامی از برکات نماز جمعه است.

وی افزود: دوران حکومت پهلوی در کشورمان در تضاد با ارزش‌های اسلامی بود و به دنبال کمرنگ کردن معارف اسلامی بودند.

رئیس دفتر رهبری اضافه کرد: رضاشاه در مسجد گوهرشاد مردم را قتل‌عام کرد و با دستور کشف حجابش نوامیس مردم را بدون حجاب بالاجبار به خیابان فرستاد و روحانیون را خوار و ذلیل کرد.

وی ادامه داد: محمدرضاشاه مراسم بزرگ و خطیر حکومتی را در اختیار غیرمسلمانان قرار داده بود و نخست‌وزیر و پزشکش بهایی بود و همه به‌جز مسلمانان عزت داشتند.

محمدی گلپایگانی با بیان اینکه جشن هنر شیراز و جشن ۲۵۰۰ ساله رسوایی بود، عنوان کرد: امام خمینی(ره) عزت ازدست‌رفته‌مان را به ما برگرداند و ما را از خواب بیدار کرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز هیچ کشوری مانند ایران اسلامی پیدا نمی‌شود و امام خمینی(ره) رژیم تادندان‌مسلح را با پشتیبانی ملت از ریشه درآورد.

رئیس دفتر رهبری اظهار کرد: یکی از نعمت‌ها و الطاف پروردگار عالم این بود که پس از امام راحل، مقام معظم رهبری را به سرپرستی این ملت قرار داد و امروز مشاهده می‌کنیم که این موضوع چه خدمت بزرگی بود.

وی با بیان اینکه مرزنشینان خط اول جبهه هستند، تصریح کرد: نیروهای مسلح ایران اسلامی امروز در اوج قرار دارند و پهباد ۲۱۰ میلیون دلاری آمریکایی را با اقتدار سرنگون کردند.

محمدی گلپایگانی با اشاره به اینکه هنوز هم آمریکایی‌ها نمی‌دانند چگونه سپاه پاسداران این پهباد را شناسایی و سرنگون کرد، خاطرنشان کرد: آن‌ها امروز می‌دانند نمی‌توانند با ایران در بیفتند.

وی با بیان اینکه مردم هرمزگان که محرومیت‌های فراوانی دارند مستحق هرگونه نعمت و خدمتی هستند، اضافه کرد: تمامی کارگزاران باید به این موضوع واقف باشند و تا می‌توانند به مردم خدمت کنند.

محمدی گلپایگانی افزود: امروز هرمزگان نسبت به گذشته متفاوت بوده و پیشرفت چشمگیری داشته است.

وی با اشاره به اینکه مدیران بدانند که هرروز نوبتشان نمی‌شود و حسرت کار نکرده نخورند، عنوان کرد: آیت‌الله نعیم‌آبادی پس از ۲۹ سال خدمت صادقانه و احداث ۴۰۰ مسجد در هرمزگان خدمات ماندگاری از خود برجای گذاشت.

رئیس دفتر رهبری با بیان اینکه حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی زاده جایگزینی مناسب و انسانی آراسته و وارسته و فرزندی هرمزگانی برای آیت‌الله نعیم‌آبادی است، اظهار کرد: توصیه می‌کنم وی را تنها نگذارید تا این فرزند هرمزگانی بتواند در جایگاه نمایندگی ولی‌فقیه در استان هرمزگان موفق و سربلند باشد.

وی با بیان اینکه راهپیمایی اربعین حسینی امری بی‌نظیر در جهان است، اضافه کرد: با نماینده جدید ولی‌فقیه در استان هرمزگان انس بگیرید و در پایان سلام مقام معظم رهبری را خدمت مردم هرمزگان اعلام می‌کنم.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم از زحمات و مجاهدت‌های آیت‌الله نعیم‌آبادی تقدیر و حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی زاده به‌عنوان نماینده جدید ولی‌فقیه در استان هرمزگان معرفی شد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر