۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰
کد خبر: ۵۱۹۴۲
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: زلزله 4 ریشتری بامداد امروز در عمق 8 کیلومتری زمین در جنوب غرب شهرستان فریدونشهر به وقوع پیوست که به 14 واحد مسکونی غیر مقاوم روستایی بین 20 تا35 درصد آسیب وارد رساند.
به گزارش پایداری ملی، زلزله 4 ریشتری بامداد امروز در فریدونشهر خسارت جانی یا مالی در پی نداشت.

رئیس جمعیت هلال احمر فریدونشهر در این رابطه به خبرنگار فارس گفت: از لحظات اولیه وقوع زلزله از طرف مرکز عملیات اضطراری استان به ما اعلام آماده باش شد که بلافاصله این جمعیت با فراخوان نیروهای خود، از همان ابتدای وقوع زلزله در هوشیاری برای مقابله با هر گونه اتفاق احتمالی قرار گرفت.

سید حمیدرضا موسوی اظهار کرد: تا این لحظه هیچ گزارشی از خسارات مالی یا جانی این زلزله گزارش نشده است.

رضا مری، دهیار روستای کَمَران، که کانون این زلزله در نزدیکی این روستا قرار داشت در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اعلام کرد با وجود تکان‌های شدید، زلزله خسارتی به واحدهای مسکونی و دیگر سازه‌های این روستا و روستاهای اطراف وارد نیاورد.

ارسلان میسائی و اسماعیل طاهری دیگر دهیاران روستاهای منطقه پشتکوه فریدونشهر نیز اعلام کردند زلزله خسارتی در منطقه برجای نگذاشته است.

منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان نیز اظهار داشت: زلزله 4 ریشتری بامداد امروز در عمق 8 کیلومتری زمین در جنوب غرب شهرستان فریدونشهر به وقوع پیوست که با بررسی‌های بعمل آمده توسط تیم‌های ارزیاب و امداد و نجات خسارات جانی گزارش نشد اما به تعداد 14 واحد مسکونی غیر مقاوم روستایی بین 20 تا35 درصد آسیب وارد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر