۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۵۱۶۶۵
عضو شورای اسلامی شهر زنجان گفت: برای پایان دادن به درگیری بین راننده و مسافر، پرداخت کرایه تاکسی‎ها الکترونیکی می‌شود.
به گزارش پایداری ملی، کاظم افشارچی اظهار کرد: یکی از سیاست‌های مجموعه شهری در بحث اتوبوس و تاکسی تشویق مردم به استفاده از کارت‌های شهروندی است.
رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر همه اتوبوس‌های شهر زنجان کارت خوان دارند، تصریح کرد: در تلاش هستیم، این موضوع را به تاکسی‌ها نیز تعمیم دهیم.
وی با اشاره به اینکه علت تفاوت بالای نرخ پرداخت در بحث کارتخوان و پرداخت نقدی نیز تشویق مردم به استفاده از کارت شهروندی است، اضافه کرد: در همین راستا 16 هزار کارت شهروندی تهیه شده است.
افشارچی با بیان اینکه در فاز بعدی و پس از پایان امورات مربوط به اتوبوس‌ها نسبت به تجهیز تاکسی‌ها به کارتخوان اقدام خواهیم کرد، گفت: قطعا تجهیز تاکسی‌ها به کارتخوان موجب پایان دادن درگیری بین راننده و مسافر می‌شود.
رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه گاها در افزایش کرایه‌ها نرخ‎ها به گونه‌ای می‌شود که اصلا از آن پول خرد موجود نیست، گفت: برای حل این مشکل، کارتخوان راه‌حل مناسبی است.
وی با اشاره به اینکه در آخرین نرخ‌گذاری صورت گرفته نیز کاش کمی بیشتر بررسی می‌شد تا امروز درگیری بین راننده و مسافر را بر سر 50 تومان پول خرد نداشته باشیم، اضافه کرد: در صورتی که تاکسی‌ها هم الکترونیکی شود، این مشکل حل خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر