۱۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۵۱۶۳
رئیس پژوهشکده پولی و مالی خبر داد
رئیس پژوهشکده پولی و مالی گفت: با حضور کارشناسان و فعالان نظام بانکی کشور در همایش امسال بانکداری اسلامی به نقد و بررسی فعالیت های بانکی در دوران تحریم با برگزاری میزگرد جنبش مدنی ضد تحریم خواهیم پرداخت.
کوروش پرویزیان در بیست و چهارمین همایش بانکداری اسلامی اظهار داشت: امسال بیست و چهارمین دوره همایش بانکداری اسلامی در کشور با محورهای بررسی روند آثار سیاستهای پولی بر بخش‌های مختلف اقتصاد کشور، بررسی روند آثار سیاستهای مالی بر بخش‌های مختلف اقتصاد کشور، ارزیابی عملکرد سیاست‌های پولی و مالی در سه دهه اخیر، بررسی آسیب‌های اقتصادی ناشی از عدم هماهنگی سیاست‌های پولی و مالی و اثر تحریم‌های اقتصادی بر سیاست‌های پولی و مالی برگزار می شود.
وی افزود: در همایش امسال با استقبال صاحبنظران صنعت بانکداری 160 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شد که در مجموع از این میان حدود 96 مقاله حائز شرایط تشخیص داده شد و از  میان این 96 مقاله نیز 15 مقاله جهت ارائه در همایش انتخاب شد.
پرویزیان با اشاره به برگزاری 3 کارگاه آموزشی و پژوهشی در حاشیه همایش امسال گفت: با حضور کارشناسان و فعالان نظام بانکی کشور در همایش امسال به نقد و بررسی فعالیت های بانکی در دوران تحریم با برگزاری میزگرد جنبش مدنی ضد تحریم خواهیم پرداخت.
رئیس پژوهشکده پولی و مالی خاطرنشان کرد: اختتامیه بیست و چهارمین همایش بانکداری اسلامی با حضور رئیس کل بانک مرکزی و همچنین روسای بانک مرکزی پس از انقلاب برگزار می شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر