۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰
کد خبر: ۵۱۵۷۷
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: تفکیک بازرگانی از صنعت و معدن در شرایط فعلی باعث تحمیل هزینه بیشتر به جامعه می‌شود .
به گزارش پایداری ملی، حجت الاسلام احد آزادیخواه با بیان اینکه تفکیک بازرگانی از صنعت و معدن در شرایط فعلی باعث تحمیل هزینه بیشتر به جامعه می‌شود اظهار کرد: این مسأله به نوعی باعث افزایش بروکراسی در نظام اداری کشور خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه وجود تورم، گرانی و سوء نظارت در بازار و نبود نظارت بر قیمت‌گذاری، مسأله انتزاع و یا ادغام را فرعی می‌کند افزود: ما باید به مسائل اصلی بپردازیم و مباحث ثانویه نمی‌تواند مشکل را حل کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حوزه صنعت، معدن و تجارت معاونت تجارت فعال است تصریح کرد: مأموریت سه معاون صنعت، معدن و تجارت کامل مشخص است و اگر بخواهند آرامش را به بازار بازگردانند، شرایط آن مهیاست.

وی با بیان اینکه تفکیک زمان‌بر و هزینه‌بر است ادامه داد: در شرایط عادی و معمول تفکیک صنایع و معادن از بازرگانی را می‌توان مورد بررسی قرار داد اما در شرایط فعلی به صلاح کشور نیست.

آزادیخواه با بیان اینکه مشکلات موجود به بازار به دلیل ادغام دو وزارتخانه نیست خاطرنشان کرد: به اندازه کافی کارشناس در صف و ستاد وجود دارد و مشکل ما این موضوع نیست.

وی با تأکید بر اینکه مشکل اصلی ما نبود عزم لازم و نظارت کافی برای ایجاد آرامش در بازار است گفت: انتزاع بازرگانی از صنایع و معادن در سال جاری در مجلس مطرح نشده است و در گذشته نیز یکبار توسط نمایندگان رد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر