۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۰
کد خبر: ۵۱۳۹۷
استاندار کهگیلویه وبویراحمد بر لزوم همکاری بیشتر میان سپاه فتح و استانداری استان تأکید کرد و گفت: اعتقاد و باور داریم که سپاه عامل عزت و اقتدار کشور است.
به گزارش پایداری ملی، حسین کلانتری در دیدار فرمانده و معاونین سپاه فتح استان گفت: اعتقاد و باور قلبی من این است که سپاه و نیروهای اطلاعاتی و امنیتی به کشور و انقلاب عزت و اقتدار بخشیدند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: نیروهای سپاه ایثارگر، فداکار و تلاشگر هستند و در عرصه‌های مختلف خوش درخشیدند و با عبور از گردنه‌های سخت توانستند به نحوه مطلوبی ماموریت‌های محوله را به منصه ظهور رسانند.

وی با بیان اینکه، تلاش می ‌نیم تا شرایط کاری با سپاه بیشتر شود، تصریح کرد: ملت ما ملت ولایتمداری است و امام راحل به ما عزت داد و خداوند به جهان اسلام لطف کرد که ملت ایران با رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری پرچمدار اسلام هستند.

استاندار با بیان اینکه، اولویت رفع مشکلات و نیازهای مردم و ایجاد فضای کار و تلاش است، ابراز داشت: همه تلاش کنیم تا اراده و امید در دل مردم زنده بماند چرا که دشمن از هر ابزاری برای تغییر باور مردم استفاده می‌کند.

کلانتری با اشاره به وحدت در کشور گفت: تلاش کنیم این وحدت و انسجام همچنان حفظ شود که خدمت به مردم و صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب، نظام و خون شهدا و مایوس کردن دشمنان راه‌ها حفظ وحدت است.

در ادامه این نشست فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد هم با اعلام آمادگی کامل برای همکاری با دستگاه‌های مختلف، گفت: سپاه بخصوص حوزه سازندگی برای هرگونه کمک و همکاری با دستگاه‌های اجرایی بطور صد درصد اعلام آمادگی می کند و با قدرت و شدت بیشتری برای خدمات رسانی به مردم استان آماده است. 

سردار حمید خرم‌دل اظهار داشت: سپاه در حوزه بسیج سازندگی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و اقتصادی متعددی را انجام داده و یا در دست اجرا دارد.

خرم دل، آبرسانی به چند روستای باشت و طرح هایی در حوزه راه و اشتغال زایی و مشارکت در تکمیل چند مصلی را از دیگر برنامه‌های در دست اجرای بسیج سازندگی سپاه بیان کرد.

فرمانده سپاه فتح استان تصریح کرد: هم اکنون تعداد زیادی طرح در بخش‌های مختلف در دست اجرا داریم، همچنین سپاه توانمند سازی و خدمات دهی به پنج دهستان استان را بر عهده گرفته است. 

سردار خرم دل در پایان این نشست با تبریک انتصاب شایسته حسین کلانتری به عنوان استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد آمادگی کامل سپاه فتح استان برای همکاری بیشتر با مجموعه استانداری را اعلام کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر