۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰
کد خبر: ۵۱۳۹۴
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سهم اشتغالزایی واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی بر لزوم توجه به صنایه کوچک برای ایجاد اشتغال تأکید کرد.
به گزارش پایداری ملی، سید هاشم موسوی‌جهان آباد ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به 21 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در استان گفت: طی سال‌های اخیر توجه به صنایع کوچک مد نظر بوده اما در استان کهگیلویه و بویراحمد آنطور که انتظار می‌رود به این مهم توجه نشده است که برای ایجاد اشتغال، توجه بیشتری به این واحدها شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سهم شهرک‌های صنعتی در ایجاد اشتغال گفت: 313 واحد صنعتی در نواحی و شهرک‌های صنعتی استان به بهره‌برداری رسیده که سهم اشتغالزایی این واحدها بیش از 4 هزار و 835 نفر است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم ایجاد ارتباط میان صنعت و دانشگاه تأکید کرد و گفت: ورود دانشگاه به بخش صنعت زمینه رفع بسیاری از مشکلات اقتصادی را فراهم می‌کند، علاوه بر این کسانی که می‌خواهند در حوزه صنعت فعالیت کنند باید به شرایط، امکانات و الزامات اقتصاد روز مجهز شوند.

این مسوول بیان کرد: دغدغه اصلی در استان کهگیلویه و بویراحمد اشتغال است و بیشترین اشتغال در حوزه صنعت  برنامه‌ریزی شده لذا اقدامات لازم برای ایجاد ارتباط بهتر میان صنعت و دانشگاه که منجر به رفع مشکلات، ایجاد اشتغال و رونق تولید می‌شود فراهم شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر