۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۵۱۳۲۳
پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس با هدف اطلاع‌رسانی برنامه‌ها و اقدامات این سازمان، حضور موثرتردر فضای مجازی، هم‌افزایی و مشارکت فعالان فضای مجازی آغاز به کار کرد.

به گزارش پایداری ملی، به نقل از روابط عمومی سپاه فجر فارس، پایگاه اطلاع رسانی سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس با حضور سرهنگ محمدجعفر دوستدار مسئول سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس به آدرس http://farsmajazist.ir  بصورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

 سرهنگ دوستدار در جمع اعضای این سازمان ضمن گرامی‌داشت چهلمین سال تاسیس بسیج با تاکید بر نهضت روشنگری و شبهه‌افکنی در فضای مجازی گفت: امام حسن (ع) می‌فرماید: برتری کسی که یتیم آل محمّد را که از موالیان و امامان خویش دورافتاده و به گم‌راهی نادانی گرفتار شده است‌- سرپرستی کند و او را از جهل و نادانی بیرون آورد و آن‌چه را برایش شبه شده را، واضح و روشن کند، بر سرپرستی کننده‌ یتیم که او را غذا و آب می‌دهد، مانند فضیلت خورشید بر ستاره‌ «سها» است.

 مسئول سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس با اشاره به بیانیه گام دوم رهبر انقلاب اسلامی اظهار داشت: این بیانیه ظرفیت بسیار بالایی برای گفتمان‌سازی دارد که در این بین، نقش فضای مجازی در پرداختن به این بیانیه و تبیین آن بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: با بستر ایجاد شده توسط این سازمان از علاقمندان به کار خبری و خبر نویسی، تولید محتوا در راستای رفع شبهه، تولیدات چند رسانه‌ای و فعالان فضای مجازی دعوت به عمل می‌آید تا ضمن عضویت در بسیج در تامین محتوای متناسب فضای مجازی همکاری خود را آغاز کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر