۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۵۱۲۸۲
فرمانده انتظامي سیستان و بلوچستان از دستگیری 4 عضو یک باند مسلحانه قاچاق مواد افیونی و کشف 2 تن و 762 کيلوگرم موادمخدر خبر داد.

به گزارش پایداری ملی، سردار "محمد قنبری" گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با به دست آوردن اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از چندین شبانه روز کار گسترده اطلاعاتی2مخفیگاه اعضای این باند را در شهر زاهدان و یکی از روستاهای شهرستان ایرانشهر مورد شناسایی قرار دهند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: ماموران انتظامی پس از هماهنگی لازم قضائی روز گذشته در بازرسی از مخفیگاه اول اعضای این باند در ایرانشهر  ضمن دستگیری 2 عضو این باند قاچاق مسلحانه مواد افیونی در بازرسی از محل  و 2 دستگاه خودرو وانت و پژو 405 مقدار یک تن و 78 کیلو و 220 گرم تریاک، 410 کیلو و 500 گرم حشیش، 17 کیلو و 600 گرم سایر مواد مخدر، 2 قبضه سلاح کلاش به همراه 65 فشنگ جنگی کشف کردند.

وی تصریح کرد: جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر همزمان در بازرسی از مخفیگاه دوم این باند در یکی از مناطق حاشیه شهر زاهدان ضمن دستگیری 2 عضو دیگر این باند مقدار 835 کیلو و 200گرم حشیش ، 421 کیلو و 200 گرم تریاک، یک قبضه سلاح کلاش  به همراه 35 فشنگ جنگی ،یک دستگاه پژو 405 و یک دستگاه موتورسیکلت کشف کردند.

سردار قنبری با اشاره به اینکه در مجموع با انهدام این باند قاچاق 2 تن و 726 کیلو و 720 گرم مواد افیونی کشف شد، خاطر نشان کرد: متهمان پس از بازجوئی های به عمل آمده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر