۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۵۱۲۱۸
در جلسه هم اندیشی، هم افزایی آموزش و پرورش استان فارس:
پدافند غیرعامل با رویکرد تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) و عنایت به احکام ابلاغی ، رسالت خود را پیش گرفته و در جهت عملیاتی شدن موضوع ، دو مولفه اثر گذار آموزش و فرهنگ سازی را سر لوحه کار خود قرار داده و با نگاهی اجرایی و عملیاتی به این مقوله ها اهتمام ورزیده است .

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، پاک نژاد : در جهت پیشگیری از موازی کاری ، ائتلاف وقت و هزینه ، هم افزایی و حصول نتیجه مطلوب در این حوزه می بایست تمامی دستگاه‌های اجرایی و متولیان امر بصورت هماهنگ و همگام در برنامه های آموزشی ، همایش و ... مشارکت داشته باشند .


قاسم پاک نژاد مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گفت : حوزه آموزش و پرورش به دلیل گستردگی حوزه کاری می تواند از تمامی ابعاد اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و... اثر پذیر باشد . به همین دلیل آموزش و تعالی فرهنگ‌ عمومی در مدارس از ضروریات این حوزه است .


پاک نژاد گفت : پدافند غیرعامل با رویکرد تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) و عنایت به احکام ابلاغی ، رسالت خود را پیش گرفته و در جهت عملیاتی شدن موضوع ، دو مولفه اثر گذار آموزش و فرهنگ سازی را سر لوحه کار خود قرار داده و با نگاهی اجرایی و عملیاتی به این مقوله ها اهتمام ورزیده است .


وی افزود : در جهت پیشگیری از موازی کاری ، ائتلاف وقت و هزینه ، هم افزایی و حصول نتیجه مطلوب در این حوزه می بایست تمامی دستگاه‌های اجرایی و متولیان امر بصورت هماهنگ و همگام در برنامه های آموزشی ، همایش و ... مشارکت داشته باشند .


ویادامه داد : شناسایی تهدیدات ، احصاء اطلاعات ، ایجاد بانک اطلاعاتی و تهیه آمار از ضروریات کشور و استان است زیرا آمار دقیق پایه و اساس برنامه ریزی می باشد . زیرا این مهم در تصمیم گیری و برنامه ریزی مدیران به ویژه جهت موقع بحران و تسهیل مدیریت درزمان حادثه بسیاراثر گذار خواهد بود . 


پاک نژاد در پایان ضمن تقدیر از برگزاری این جلسه خواستار لیست نیاز سنجی آموزشی، تهدیدات محتمل و ارسال اطلاعات از فرصت ها و تهدیدات موجود در حوزه آموزش و پرورش گردید . 

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر