۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۵۱۱۰۹
فرماندار شهرستان جم گفت:سازمان‌های مردم نهاد نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارند و باید از این ظرفیت‌ها به نحو مطلوب بهره برد.

به گزارش پایداری ملی، محمد حسینی صبح امروز در جمع مسؤولین بر ضرورت آگاه‌سازی بیشتر خانواده‌ها از تبعات وخیم مصرف موادمخدر اشاره کرد و اظهار داشت: سن مصرف موادمخدر در کشور کاهش یافته و این موضوع زنگ خطری جدی برای خانواده‌هاست و باید حساسیت جامعه نسبت به این موضوع افزایش یابد.

فرماندار شهرستان جم افزود: آگاه‌سازی خانواده‌ها باید در دستور کار جدی دستگاه‌های متولی قرار گیرد و آموزش‌های لازم در شهرها و روستاها به مردم ارائه شود.

وی تبلیغات محیطی و فضای مجازی را یکی از راه‌های آگاه‌سازی مردم نسبت به خطرات آسیب‌های نوپدید اجتماعی در حوزه موادمخدر دانست و خاطرنشان کرد: باید از تمام ظرفیت‌های موجود در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه موادمخدر استفاده کرد.

حسینی برگزاری دوره‌های آموزشی را یکی از الزامات مهم برای آگاه‌سازی نسل جوان دانست و افزود: سازمان‌های مردم نهاد نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارند و باید از این ظرفیت‌ها به نحو مطلوب بهره برد.

وی از شناسایی مناطق آسیب‌پذیر و جرم‌خیز شهرستان خبر داد و گفت: با همکاری‌های مردم و دستگاه‌های امنیتی و انتظامی نقاط آسیب‌پذیر و جرم‌خیز شهرستان شناسایی شده و برنامه‌های ویژه‌ای برای سالم‌سازی این مناطق در دست اجراست.

رئیس کمیسیون فرعی مبارزه با موادمخدر شهرستان جم با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی در هفته مبارزه با موادمخدر در جم اجرا می‌شود اظهار داشت: اجرای برنامه‌های فرهنگی ورزشی، دیدار با خانواده شهدای مبارزه با موادمخدر، بازدید از کمپ‌های ترک اعتیاد، تجلیل از افراد پاک شده و خانواده‌های این عزیزان، برگزاری سمینارها، نمایشگاه‌ها و کارگاه‌های مختلف آموزشی در سطح شهرها و روستاها از جمله مواردی است که در این هفته در دستور کار قرار گرفته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر