۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۵۰۸۷۱
اولین جلسه کارگروه پدافند غیرعامل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در سال ۹۸ در محل سالن جلسات ساختمان شهید بهشتی این سازمان برگزار شد .
به گزارش پایداری ملی، اولین جلسه کارگروه پدافند غیرعامل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه ، با حضور زارعی؛ معاون اداره کل پدافند غیرعامل، بهمن؛ از استادان دانشگاه رازی و ناظر طرح جامع پدافند غیرعامل شهر کرمانشاه، امیریان؛ رییس اداره حراست سازمان صمت و سایر اعضای کارگروه برگزار شد.

در ابتدای جلسه، علی نظری؛ دبیر کارگروه مذکور، ضمن خیرمقدم به حاضران، در خصوص طرح جامع پدافند غیرعامل و مشکلات ناشی از عدم هماهنگی بین دستگاه‌ها در تکمیل فرم‌های مربوطه توضیحاتی ارایه نمود، سپس مهندس زارعی ضمن ارایه گزارشی از وضعیت پیشرفت طرح یادشده در ارتباط با اهمیت این طرح؛ توضیحات مبسوطی را بیان کرد و خواستار همکاری دستگاه‌های نظارتی جهت تسریع در تکمیل این پروژه شد.

معاون اداره کل پدافند غیرعامل در خصوص اهمیت موضوع دوگانه‌سوز کردن خبازی‌های سطح شهر و تبعات ناشی از عدم اجرای این طرح در مواقع بحران مواردی را متذکر شد و اظهار امیدواری کرد که در آینده نزدیک این پروژه در سطح استان انجام شود.

نمایندگان ادارات کل امور اقتصادی و دارایی، گمرک، شرکت شهرک‌ها و غله و خدمات بازرگانی گزارش‌های مربوط به خود را ارایه و جلسه با تصویب ۷ مصوبه به اتمام رسید .

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر