۰۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۵۰۷۳
چهارمین نشست مدیران مرکز مدیریت بحران و پدافند غیرعامل آبفای استان تهران به میزبانی آبفای جنوب شرقی تشکیل شد.

صبح امروز چهارمین جلسه مدیران مرکز مدیریت بحران و پدافند غیرعامل آبفای استان تهران به میزبانی آبفای جنوب شرقی تشکیل شد.

این نشست با حضور قائم مقام مدیرعامل و مدیر مرکز مدیریت بحران و پدافند غیرعامل آبفای استان، مدیرعامل شرکت میزبان و مدیران مرکز بحران مناطق 6گانه تهران و شرکت‌های اقماری برگزار شد.

مدیرعامل شرکت آبفای جنوب شرقی در ابتدای این جلسه ضمن عرض خیرمقدم به حاضران و تقدیر از عملکرد مرکز مدیریت بحران آبفای استان در خصوص اهمیت و توجه به امر پیشگیری و مقابله با بحران، اظهار داشت: با عنایت به این که کشور ما در مسیر و معرض حوادث غیر طبیعی نظیر سیل و زلزله قرار دارد آشنایی و آموزش علوم مدیریت بحران و پدافند غیر عامل در تمام زمینه‌ها باید مورد توجه قرار بگیرد.

منصور جنتی در ادامه با تأکید بر محوریت تفکر پدافندی در پروژه‌های عمرانی و آبرسانی شرکت آبفا، افزود: با در نظر گرفتن این تفکر در پروژه‌های آبرسانی در واقع نوعی پیش‌بینی و برنامه‌ریزی برای جلوگیری از بحران و حوادث احتمالی حاصل از کم آبی و مشکلات کرده‌ایم.

قائم مقام مدیرعامل و مدیر مرکز مدیریت بحران و پدافند غیرعامل آبفای استان تهران در ادامه این برنامه طی سخنانی اذعان داشت: یکی از مهمترین وظایف دستگاه‌های اجرایی، اهتمام به مقوله آمادگی و پیشگیری است که از ارکان مدیریت بحران محسوب می‌شوند همچنین برای مقابله با مشکلات علاوه بر آگاهی و شناخت از بحران باید با راهکارهای مناسب مقابله با آن نیز آشنا شد.

محمدرضا احمدنسب با بیان اینکه همه ما باید توجه همه جانبه به مدیریت بحران و پدافند غیر عامل در اجرای پروژه‌ها داشته باشیم، خواستار اهمیت بر پیگیری دستورالعمل‌های ارسالی از ستاد مرکز مدیریت بحران از سوی مدیران مربوطه شد.

این گزارش حاکی است؛ ‌جلسه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل هر ماه به‌طور ادواری در شرکت‌های زیر مجموعه آب و فاضلاب استان تهران تشکیل و تصمیم‌گیری‌های لازم در این زمینه صورت می‌گیرد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر