۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۵۰۵۹۳
مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان گفت: ساعت 18:14 دقیقه روز گذشته در سامانه 125 تماسی مبنی بر اینکه فردی در ا‌ثر حفاری زیرخاک محبوس شده گزارش و بلافاصله عملیات نجات آغاز شد.
به گزارش پایداری ملی، فرهاد کاوه‌آهنگران با اشاره به نجات یک کارگر زیر آوار در اصفهان اظهار داشت: ساعت 18 و 14 دقیقه روز گذشته در سامانه 125 تماسی مبنی بر اینکه فردی در ا‌ثر حفاری زیرخاک محبوس شده گزارش می‌شود.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان بابیان اینکه بلافاصله اکیپ امداد نجات ایستگاه‌های یک، 6، 14 به سمت موقعیت اعزام شدند، خاطرنشان کرد: نیروهای آتش‌نشانی در کمتر از 3 دقیقه به موقعیت رسیده و یک کارگر در عمق 3‌ متری سطح زمین مشغول حفاری فاضلاب بوده که زیرخاک محبوس می‌شود.

وی بابیان اینکه آتش‌نشانان باوجود خطراتی زیاد، ظرف پنج ساعت تلاش بی‌وقفه این فرد را نجات دادند، گفت: این کارگر فقط از ناحیه پا دچار مشکل شد بود که تحویل اورژانس داده شد.

کاوه‌آهنگران با اشاره توصیه‌های ایمنی کارگران در هنگام کار، افزود: کارشناس مربوطه سعی کنید زمین را ازنظر ایمنی و مقاومت آزمون و نکات ایمنی را رعایت کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر