۰۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۹
کد خبر: ۵۰۴۸
مدیرکل پدافند غیر عامل استان مرکزی:
مدیرکل پدافند غیر عامل استان مرکزی تصریح کرد:: امروز تفکر جهادی است که ما را از فتنه دشمنان در امان نگاه داشته و سرافرازی ملت، حاصل تفکر جهادی است.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی از اراک سردار نورخدا قاسمی در همایش روز بسیج کارمندان که با حضور مدیران ادارات، فرماندهان، شورای پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات و سرگروه‌های صالحین در فرهنگسرای آیینه اراک برگزار شد، اظهار داشت: در طول تاریخ انسان‌های زیادی در معامله با خدا زندگی خود را در راه معبودشان هدیه کرده‌اند و برای همیشه تاریخ جاودانه شدند.

وی اظهار داشت: رزمندگان متعهد و با ایمان طی هشت سال جنگ تحمیلی به‌ منظور رضای پروردگار و لبیک به ندای مقتدای خویش صادقانه در جبهه‌های حق علیه باطل نبرد کرده و از اسلام با قدرت دفاع کردند.

مدیرکل پدافند غیر عامل استان مرکزی تصریح کرد: امت اسلامی تنها با تمسک به اسلام ناب محمدی(ص) که اسلام توحید و وحدت مسلمانان و اسلام ایستادگی در مقابل مستکبران است، آینده‌ای روشن و درخشان خواهد داشت و می‌تواند در برابر استکبار جهانی ایستادگی کند.

قاسمی، رسیدن به قله‌های افتخار را در سایه توکل به اهل بیت(ع) و اسلام دانست و خاطرنشان کرد: تکلیف‌مداری و حمایت از مؤلفه‌های اسلام ناب محمدی(ص) باعث ایجاد عشق می‌شود و حاصل عشق تحقق یافته از اسلام ناب ایثار و شهادت است. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش کلیدی جهادگران در دفاع از کشور در طول هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: امروز جای روحیه جهاد در برخی از عرصه‌ها خالی است.

وی تصریح کرد: امروز تفکر جهادی است که ما را از فتنه دشمنان در امان نگاه داشته و سرافرازی ملت، حاصل تفکر جهادی است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهید باهنر اراک نیز در این همایش گفت: 40 درصد کارکنان ادارات شهرستان اراک زیرپوشش حوزه مقاومت بسیج اداره‌کل شهید باهنر اراک هستند.

داود‌آبادی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، ابراز داشت: امیدواریم بتوانیم با برگزاری این چنین همایش‌هایی یاد و خاطره شهدای استان را گرامی بداریم.

وی عنوان کرد: حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهید باهنر برنامه‌های متنوعی در سال‌های گذشته و شش ماهه سال جاری داشته است که از جمله آنها می‌توان به اعزام کاروان راهیان نور، اعزام بسیجیان جهادگر به مناطق محروم و کمک به افراد بی‌بضاعت و آموزش و ساماندهی سرگروه‌های صالحین اشاره کرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهید باهنر اراک؛ راه‌اندازی سیستم اطلاع رسانی پیامکی، برگزاری جلسات طرح و برنامه، تهیه و توزیع کارت استخر بین اعضا و حضور بسیجیان ادارات در رزمایش گردان‌های عاشورا را از دیگر فعالیت‌های این حوزه عنوان کرد.

در این همایش از 15 کارمند بسیجی فعال و 4 کارمند نخبه بسیجی و 13 سرگروه برتر حلقه‌های صالحین با اهداء لوح تقدیر و تجلیل شد.

همچنین از خانواده‌های شهید هدایت‌الله جولایی، جمشید رستگار و شهید حاج صادق بابایی بسیجی شاخص که به عنوان فرمانده گردان مهندسی جنگ استان مرکزی در جبهه‌های حق علیه باطل حضوری فعال داشتند، تقدیر شد.

شهید محمد صادق بابایی، هفتم اردیبهشت ‌ماه سال 66 در منطقه غرب کشور پل شیلر به فیض شهادت رسید.

وی در قسمتی از وصیت‌نامه خود می‌گوید: «خدایا یاریم کن تا بتوانم تو را بشناسم و به آنچه تو دوست داری و در حد توانم عمل کنم، خدایا مرا به حال خود وا مگذار و قدرتم را در راه خدمت به آنچه که تو دوست‌داری زیاد کن و به همه شما توصیه می‌کنم همیشه به خدا توکل کنید و پیرو رهبر امت اسلامی باشید و جبهه‌ها را تنها نگذارید و با تنهایی خود سنگر را پر کنید».


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر