۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۵۰۱۶۴
همه دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی بر اساس قانون بودجه امسال باید الزامات و ارائه پیوست پدافند غیر عامل را در طرح‌های تملک دارایی خود رعایت کنند.
به گزارش پایداری ملی، مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری خراسان رضوی در جلسه پدافند غیرعامل موظف شدن همه دستگاههای خراسان رضوی به ارائه پیوست پدافند غیر عاملشهرستان بجستان گفت: همه دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی باید پیش بینی‌های لازم را برای مصون سازی در برابر تهدید‌های دشمنان در نظر بگیرند چرا که با توجه به افزایش تهدید‌های دشمنان رعایت الزامات پدافند غیر عامل در همه عرصه‌ها ضروری است.

علیرضا قامتی با اشاره به اینکه در حوزه سایبر هر روز با تهدیدی جدیدی از سوی دشمنان و عوامل آن‌ها مواجه هستیم افزود: برنامه‌هایی که بر روی سیستم‌های رایانه‌ای بخش‌های مختلف و به خصوص دستگاه‌های اجرایی استان خراسان رضوی نصب می‌شوند باید بومی و داخلی باشند تا مشکلی از نظر انتشار مطالب به مکان‌های غیر مرتبط پیش نیاید.

وی گفت: میزان ذخایر کشاورزی در کشور و خراسان رضوی تا چند سال گذشته به صورت ساعتی تامین می‌شد، ولی هم اکنون تا بیش از ۲۶۰ روز ذخیره محصولات راهبردی کشاورزی در انبار‌ها موجود است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر