۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۰
کد خبر: ۵۰۰۹۱
دکتر سیدنورالدین امیری شهردار بندر بوشهر ، از پیوستن دو دستگاه خودرو آتشنشانی به ناوگان سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر بوشهر خبر داد .

به گزارش پایداری ملی، دکتر سیدنورالدین امیری شهردار بندر بوشهر ، از پیوستن دو دستگاه خودرو آتشنشانی به ناوگان سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر بوشهر خبر داد .

سیدنورالدین امیری با اشاره به رشد روز افزون جمعیت و توسعه شهری که پیامد آن گسترش نواحی در بخشهای مسکونی ، تجاری ، اداری و صنعتی می باشد و نقش تاثیرگذار آتشنشانان  که همانا وظیفه حفاظت از جان و مال افراد و جامعه را در برابر حریق و حوادث عهده دار هستند ، حساس تر و گسترده تر عنوان کرد و افزود : با توجه به اینکه سازمان آتشنشانی از جمله دستگاه های مهم امدادی در رسیدگی به حوادث شهری از جمله آتش سوزی و امداد و نجات است و برخورداری از تجهیزات و ناوگان خودرویی به روز و مناسب برای این سازمان در جهت ارائه خدمات مطلوب در حوزه ایمنی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد .

امیری با اشاره به موقعیت استراتژیک شهر بوشهر و داشتن صنایع مختلف انرژی و به تبع آن ، ظرفیت خطرپذیری شهر و لزوم اهمیت ویژه به مسئله پدافند غیرعامل ، تصریح کرد :  فعالیت مطلوب و تاثیرگذار در عرصه خدمات ایمنی و آتشنشانی ، علاوه بر ارتقای سطح دانش و آمادگی جسمانی آتشنشانان ، نیازمند استفاده از تجهیزات و ماشین آلات مناسب است . لذا در همین راستا شهرداری بندر بوشهر اقدام به خرید دو دستگاه خودرو آتشنشانی با استاندارهای روز با اعتباری نزدیک به شصت میلیارد ریال نمود . 

بدیهی است یکی از ضرورت های توسعه پایدار و همه جانبه در عرصه مدیریت شهری  افزایش ایمنی در شهرها  می باشد و تلاش مجموعه مدیریت شهری بر این است تا با مدیریت یکپارچه آتشنشانی و خدمات ایمنی با هدف توزیع متوازن خدمات و پاسخ به نیازها ،کمبودهای لازم در این بخش شناسایی و نسبت به رفع آن اقدام گردد .

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر