۰۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۵۰۰
سردار نقدي:
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ایران در زورآزمایی با دشمنان در عرصه دیپلماسی برای فلسطین و سوریه موفق بوده است که باید قدر این فرصت را دانست
به گزارش پايداري ملي، محمدرضا نقدی در همایش بسیج، الگوی مستضعفین جهان که به مناسبت هفته بسیج با حضور علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه، معاونان، کارمندان و بسیجیان در محل آن وزارتخانه برگزار شد، دیپلماسی اکثر کشورها را پشت درهای بسته و تحمیلی از سوی ابرقدرت ها دانسته و تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به مردم و ملت ها عزت بخشید تا جایی که ملت کوچکی مثل غزه با کسب جرات و شهامت در مقابل آمریکا و اسرائیل می ایستند که این برگرفته از انقلاب اسلامی است.
 رییس سازمان بسیج مستضعفین الگوگیری معنوی و فکری ملت غزه از انقلاب اسلامی را بسیار مهمتر از کمک تسلیحاتی و نظامی بیان کرده و گفت: پیروزی مقاومت غزه موج دوم بیداری اسلامی خواهد بود و نقش آفرینی مردم کرانه باختری و ملت اردن برای تکمیل محاصره اسرائیل مورد انتظار است.
 جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج برگزاری موفق اجلاس سران عدم تعهد را نتیجه دیپلماسی بسیجی و عمومی عنوان کرد و افزود: با وجود فشار بر سران کشورهای عضو عدم تعهد از طرف سران استکبار از سویی و فشار افکار عمومی داخلی خود از سوی دیگر، شاهد حضور تمامی اعضا در این اجلاس بودیم، لذا با تلاش دشمنان حتی یک کشور هم در اجلاس غایب نبود خواسته ملت ها غلبه کرد.
 وی اقتدار نظامی، سیاسی، امنیتی، هسته ای و موشکی ایران را مورد توجه قرار داد و گفت: تولد قدرت جدید از هر تهدید و فشار دشمن، معجزه انقلاب اسلامی است و با اراده ملت ها در مقابل دولت ها، از دل این ایستادگی نیروهای جدیدی متولد شده است.
 وی ضمن اشاره به بالارفتن قدرت دیپلماسی ایران در جهان اظهار داشت: ایران در زورآزمایی عرصه دیپلماسی برای فلسطین و سوریه با دشمنان موفق بوده که باید قدر این فرصت را دانست.
 سردار نقدی آمریکای امروز را در ضعیف ترین موضع دانسته و تصریح کرد: امروز وضعیت آمریکا فراتر از سرخ نگهداشتن صورت با سیلی است و آنها با استفاده از جریان بسیار قوی رسانه ای خود را نگهداشته اند.
 وی با ذکر نمونه هایی از وضعیت فروپاشیده فعلی فرهنگی، سیاسی و اجتماعی ایالت های آمریکا خاطرنشان کرد: طبق اسناد داخلی و حتی نظریات طرفداران، امروز آمریکا در تمام مولفه های قدرت در نهایت ضعف است.
 رییس سازمان بسیج مستضعفین ظرفیت قوی دیپلماسی عمومی و محبوبیت عظیم در بین ملت های دنیا را یادآور شده و گفت: امروز نیروهای شهادت طلب در نسل چهارم انقلاب اسلامی ایران وجود دارد که نمونه آخر آن شهدای دانش آموز و دانشجوی بسیجی در حادثه تروریستی چابهار است و این ظرفیت عظیم از پشتیبانی هزاران شهادت طلب غیر ایرانی در سراسر جهان برای اهداف انقلاب برخوردار است.
 وی بسیج را سفیر زینب گونه ی ملت عاشورایی ایران عنوان کرد و افزود: حرف های سازشکارانه، دل مردم و خانواده های شهدا را می لرزاند و شرط مذاکره با آمریکا همان است که امام علیه الرحمه گفته و آن آدم شدن آمریکاست و شروط آن عدم حمایت از اسرائیل، جمع آوری پایگاه های نظامی از منطقه، بازگشت ناوگان های آمریکایی از خلیج فارس، بازگرداندن حقوق ایران و تروریست ها و خانواده شاه خائن به ایران و... است
گزارش خطا
برچسب ها: نقدي آمريكا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر