۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۴۹۸۷۰
رئیس پلیس فتا استان البرز گفت: برخی افراد در فضای مجازی با کلاهبرداری از حساب شهروندان برداشت غیرمجاز می کنند که لازم است مردم در پرداخت فطریه مراقب باشند.

به گزارش پایداری ملی، سرهنگ محمد اقبالی، رئیس پلیس فتا استان البرز گفت: برخی افراد با تبلیغات کاذب سعی بر جلب اعتماد کاربران در فضای مجازی جهت برداشت غیرمجاز از حساب های آن ها دارند.

رئیس پلیس فتا استان البرز اظهار کرد: در صورتی که شهروندان تمایل به پرداخت فطریه و کفاره روزه خود در بستر فضای مجازی یا از طریق مؤسسات خیریه معتبر دارند، پس از حصول اطمینان از اصالت آن ها اقدام به پرداخت وجه کنند.

وی افزود: برخی افراد سودجو و کلاهبردار با ایجاد صفحات جعلی در شبکه های اجتماعی با عناوین فریبنده و وابسته به مؤسسات خیریه و قرار دادن شماره حساب و نشانی جعلی اعتماد مردم را جلب کرده و از آن ها کلاهبرداری می کنند.

اقبالی از شهروندان خواست برای پرداخت فطریه و کفاره تنها از طریق ارگان های ذیصلاحی که توسط رسانه های رسمی اعلام شده استفاده کرده و از پرداخت اینترنتی در اینگونه صفحات خودداری کنند تا گرفتار کلاهبرداران نشوند.

رئیس پلیس فتا استان البرز تأکید کرد: کاربران هنگام وارد کردن اطلاعات بانکی خود هنگام پرداخت اینترنتی، به آدرس سایت و درگاه بانک موردنظر نوجه داشته باشند که با https آغاز شده باشد.

اقبالی عنوان کرد: در صورتی که کاربران به صفحات جعلی با عناوین جمع آوری فطریه و زکات مشکوک شدند، موضوع را به پلیس فتا البرز به نشانی اینترنتی www.cyberpolice.ir اطلاع دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر