۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵
کد خبر: ۴۹۸۵۸
معاون نخست‌وزیر و وزیر اطلاع‌رسانی تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که تصمیمات اتخاذ شده در اجلاس فوق‌العاده رهبران کشورهای عربی و چهاردهمین نشست سازمان همکاری اسلامی پیامی واضح به مقامات واشنگتن و تل‌آویو است.

به گزارش پایداری ملی، نبیل ابوردینه، معاون نخست‌وزیر و وزیر اطلاع‌رسانی فلسطین گفت که حمایت اجلاس فوق‌العاده رهبران کشورهای عربی و چهاردهمین نشست سازمان همکاری اسلامی از موضع این کشور در قبال طرح «معامله قرن» و نشست کاری اقتصادی «صلح برای رفاه» در منامه، پیامی واضح به مقامات واشنگتن و تل‌آویو بوده است.

خبرگزارش رسمی فلسطین «وفا» در گزارشی تصمیمات اتخاذ شده در نشست فوق‌العاده رهبران کشورهای عربی و چهاردهمین نشست سازمان همکاری اسلامی در مکه را پیروزی موضع مخالف دولت فلسطین نسبت به توطئه‌ها و تلاش‌ها برای نابودی آرمان فلسطین اعلام کرد.

در این گزارش به اظهارنظر ردینه اشاره شده که گفته است: حمایت اجلاس فوق‌العاده رهبران کشورهای عربی و چهاردهمین نشست سازمان همکاری اسلامی از موضع دولت فلسطین پیامی واضح به آمریکا و اسرائیل است.

او ادامه داد: همه باید این را درک کنند که راه دستیابی به صلح واضح است و نشانی آن نیز قراردادهای خیالی و پروژه‌های اقتصادی بی‌ارزش نیست بلکه دولت مشروع فلسطین است.

وی همچنین بیان کرد: تصمیمات اتخاذ شده در این نشست‌ها نشان داده است که تنها راه برقراری صلح اجرای مقررات بین‌المللی و فسخ تمام توافق‌نامه‌های مغایر با اصل تشکیل دولت مستقل فلسطین بر اساس مرزهای ۱۹۶۷ به پایتختی قدس شرقی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر