۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰
کد خبر: ۴۹۵۶۵
رئیس ستاد برگزاری مراسم روز قدس استان تهران گفت: روز قدس روز مبارزه با استکبار جهانی و روز فریادخواهی ملت ایران است.
به گزارش پایداری ملی، حجت‌الاسلام سید محسن محمودی رئیس ستاد برگزاری مراسم روز قدس در استان تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به تشکیل ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس در ورامین اظهار داشت: روز جهانی قدس یکی از ابتکارات ارزشمند و تاریخی امام راحل است.

وی گفت: روز قدس، روز فریادخواهی ملت‌های مسلمان برعلیه ظلم و ستم رژیم اشغالگر قدس است و این پیام را به همه جهان می‌رساند که آرمان آزادسازی قدس شریف یک آرمان جهانی است.

رئیس ستاد برگزاری مراسم روز قدس در استان تهران ادامه داد: روز قدس بهترین فرصت برای بیان ابعاد مختلف جنایات اسراییل بر ضد مردم فلسطین و سایر ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه جهان است و باید از این فرصت تاریخی بهره گرفت.

محمودی اضافه کرد: دشمن می‌کوشد تا آرمان فلسطین و قدس شریف به فراموشی سپرده شود و در این میان باید با برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس، توطئه‌های دشمن نقش بر آب گردد.

وی تأکید کرد: قطعاً دشمنان انقلاب اسلامی و رسانه‌های جهان منتظر هستند تا ببینند که میزان حضور مردم ایران در راهپیمایی روز جهان قدس به چه میزان  است.

رئیس ستاد برگزاری مراسم روز قدس در استان تهران بیان کرد: ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس در شهرستان ورامین تشکیل‌شده و برنامه‌های ویژه‌ای را برای بزرگداشت این روز بزرگ در دیار ۱۵ خرداد پیش‌بینی کرده است.

محمودی افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس، روز جمعه ۱۰ خردادماه در سه‌نقطه ورامین، جوادآباد و خیرآباد به‌سوی میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه سردار حسن‌زاده فرماندهی سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران، سخنران ویژه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در ورامین خواهد بود، تصریح کرد: مقررشده است با توجه به گرمای هوا و لزوم رعایت حال روزه‌داران، مسیر راهپیمایی در ورامین از میدان امام حسین(ع) به‌سوی میدان امام خمینی(ره) و سپس مسجد صاحب‌الزمان(عج) باشد.

رئیس ستاد برگزاری مراسم روز قدس در استان تهران ادامه داد: همچنین قرار است با هماهنگی و اطلاع‌رسانی اداره تبلیغات اسلامی، ائمه جماعات، مبلغین و مبلغات برای تبیین اهمیت راهپیمایی روز جهانی قدس از فرصت شب‌های قدر بهره گیرند.

محمودی در پایان خاطرنشان کرد: نصب بنرهای ویژه روز قدس در سطح شهر توسط شهرداری، درج مطالبی پیرامون روز جهانی قدس در سربرگ مکاتبات اداری، ارسال پیامک و اطلاع‌رسانی توسط تمامی ادارات و نهادها، صدور بیانیه‌های فراخوان دانشجویی ازجمله برنامه‌های روز جهانی قدس در شهرستان ورامین است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر