۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۰
کد خبر: ۴۹۴۷۰
اداره حفاظت محیط زیست اسلام آبادغرب با همکاری طبیعت دوستان، در پاکسازی 20 کیلومتری از میسر این شهرستان و بیش از 500 کیلوگرم زباله جمع‌آوری کرد.

‍ به گزارش پایداری ملی، دومین حرکت خودجوش و مردمی پاکسازی محیط زیست، توسط حامیان سرزمین پاک سبز ایران و تعدادی از مردم طبیعت دوست حومه شمالی انجام شد.

این حرکت زیبا و فرهنگی که با قصد و نیت پاکسازی محیط طبیعی و زیبای حومه شمالی از آشغال و با هدف یادآوری ارزش محیط زیست برای ساکنان بومی و طبیعت گردان و ترغیب و تشویق آنان برای مشارکت هر چه بیشتر در حفظ محیط زیست برگزار شد، از ابتدای جاده روستای فیروزآباد آغاز و در محل روستای چنگر سیمینوند جلیلوند به طول 20 کیلومتر خاتمه یافت.

این پویش مردمی که با حضور اهالی منطقه و تعدادی از طبیعت‌دوستان حومه شمالی، بانوان، نوجوانان، شورا و دهیاری روستای چنگر سیمینه‌وند و همچنین با مشارکت اداره حفاظت محیط زیست اسلام آبادغرب برگزار شد و بیش از 500 کیلوگرم آشغال جمع‌آوری شد.

این حرکت که با همت اهالی بومی حومه شمالی به راه افتاد در 2 مرحله در روزهای جمعه بیستم اردیبهشت و جمعه سوم خرداد ماه به انجام رسید و 2 مسیر از سه مسیر اصلی دهستان حومه شمالی شهرستان اسلام آبادغرب (مسیرهای سیاه‌خور- برزه- چنار و فیروزآباد- چنگر) که بیشتر مورد توجه بازدید‌کنندگان و طبیعت‌گردان بود از آشغال‌های رها شده در طبیعت عاری شد.

در پایان، در محل روستای چنگر سیمینوند جلیلوند، ضمن قدردانی از حضور تک تک عزیزان حاضر در این پویش، به رسم یادبود به بانوان و 2 تن دیگر از عزیزان حاضر در این حرکت ماندگار و  زیبا هدایایی تقدیم شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر