۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۴۹۳۵۸
فرمانده سپاه نهاوند از برگزاری مسابقات فرهنگی در فضای مجازی همزمان با گراميداشت سوم خردادماه خبر داد.
به گزارش پایداری ملی، حسن مرادی اظهار کرد: عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی است زیرا بعد از پیروزی انقلاب، دشمنان برای فروپاشی آن جنگی نابرابر را علیه ما به راه انداختند.

وی افزود: با توجه به اهمیت این عملیات که منجر به آزادسازی خرمشهر قهرمان شد و برگی از اراده پولادین مردم ایران برای مقابله با دشمنان در تاریخ به ثبت رساند لازم است این نماد استقامت در تاریخ این مرز و بوم زنده مانده و به نسل‌های بعد منتقل شود.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: در این راستا و به منظور ارج نهادن به رشادت‌های رزمندگان از سوی سپاه ناحیه نهاوند 50 عنوان برنامه تدارک دیده شده که در سالروز آزادسازی خرمشهر اجرا می‌شود.

وی افزود: مهمترین این برنامه‌ها شامل برگزاری صبحگاه مشترک با حضور نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجیان اقشار مختلف در محل سپاه ناحیه نهاوند است.

مرادی اضافه کرد: غبارروبی گلزار شهدا، نشست‌های بصیرت‌افزایی، اجرای مسابقات ورزشی، برپایی نمایشگاه‌های عکس و برگزاری مسابقات فرهنگی در فضای مجازی از دیگر عناوین برنامه‌های اجرایی این حوزه است.

وی در پایان گفت: به همین مناسبت برنامه‌های دیگری مانند محفل انس با قرآن و عصر شعر نیز از سوی واحد خواهران در محل بسیج ناحیه برگزار خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر