۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۵
کد خبر: ۴۹۳۳۹
مدیرعامل آتش نشانی کرمان:
کرمان - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از آماده باش سازمان آتش‌نشانی در شب‌های قدر خبر داد.
به گزارش پایداری ملی، علی عسکری اظهار کرد: تدابیر لازم برای تأمین ایمنی شهر و شهروندان در ایام لیالی قدر اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: پرسنل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در تکایا و مساجد بزرگ شهر، مصلی، مسجد مهدیه و دیگر اماکن مذهبی مستقر می‌شوند تا مباحث ایمنی را کنترل کنند، همچنین آتش نشانان و گشت‌های موتوری مجهز به تجهیزات اطفا حریق نیز در سطح شهر و اماکن مذهبی مستقر خواهند شد و نکات ایمنی را مورد بررسی قرار خواهند داد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان ادامه داد: در صورت اعلام هیئت‌های مذهبی، سازمان آتش نشانی از تکایا، حسینیه‌ها و مساجد بازدید به عمل می‌آورد.

وی با بیان اینکه بازدیدهای ایمنی از مساجد و تکایا با شروع ماه مبارک رمضان توسط کارشناسان این سازمان انجام شده است، تاکید کرد: اگر شهروندان قصد برپایی تکیه برای برگزاری مراسم شب‌های قدر را دارند باید نکات ایمنی را رعایت کنند و در اماکن مذهبی و مساجد حتماً سیستم سیم کشی برق توسط افراد متخصص بررسی شود و از ایمنی کولرها مطمئن شوند.

عسکری گفت: شهروندان توجه داشته باشند درهای خروجی اماکن مذهبی و مساجد حتماً جهت خروج باز بوده تا در مواقع ضروری شهروندان بتوانند با حفظ خونسردی و آرامش از محل خارج شوند شوند و همچنین اماکن مذهبی و مساجد حتماً به خاموش کننده دستی مجهز باشند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر