۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۴۸۸۵۸
مدیرکل پدافند غیرعامل خراسان رضوی :
مدیرکل پدافند غیرعامل خراسان رضوی گفت:صداوسیما در آگاهی بخشیدن به جامعه و خنثی کردن اهداف و تهدیدهای دشمن نقش موثری دارد.
به گزارش پایداری ملی، علیرضا قامتی مدیرکل پدافند غیرعامل خراسان رضوی در نشست مشترک شورای مدیریت بحران و پدافند غیرعامل صداوسیمای خراسان رضوی گفت: امروزه اهداف و تهدیدهای دشمن با پیشرفت تکنولوژی کاملا متفاوت از گذشته است و اگر روزی دفاع از نظام و انقلاب در حوزه نظامی و نیرو‌های مسلح بود،  امروزه دشمنان  با روش‌های نرم می‌خواهند به اهداف شوم خود برسند.
 
وی تصریح کرد: در صدد هستیم تا از ظرفیت‌های موجود دستگا‌های اجرایی استان در حوزه‌های آموزش همگانی، تخصصی و اصول پایه پدافند غیرعامل استفاده کنیم.

محسن نصرپور مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی هم در این نشست، همسویی و تعامل دستگاه‌های اجرایی استان با اداره کل پدافند غیرعامل خراسان رضوی را ضروری و مهم دانست و گفت: شناسایی آسیب‌ها، برجسته کردن نقاط قوت و همچنین برطرف کردن نقاط ضعف بسیار ضروری است که باید مورد توجه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان قرار گیرد.

وی ادامه داد:  بزرگترین انتظار و توقعی که دولت مردان، مسؤلان و مردم از رسانه ملی در تهدیدات بحرانی دارند، آرامش بخشی، هدایت گری و تولید برنامه است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر