۳۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۷
کد خبر: ۴۸۷۷
دفاع‌مقدس به خاطره‌سازی نیاز ندارد
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دفاع مقدس نیاز به خاطره‌سازی ندارد و مملو از خاطرات بزرگی است که اعجاب‌های بسیاررا به وجود می‌آورد.

به نقل از روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان چهارمحال و بختیاری،محسن رضایی که در مراسمی به مناسبت سالروز برقراری آتش‌بس رسمی بین عراق و ایران و همچنین گردهمایی بزرگ رزمندگان شهرستان بروجن در محل حسینیه ثارالله این شهر سخن می‌گفت،افزود:تجلیل از مقام رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در کشور مورد غفلت واقع شده است. در هر کشوری رزمندگان و سربازان آن کشور از اهمیت و جایگاه بالایی برخوردارند و در کشور ما که یک کشور اسلامی است و ارزش‌های والایی در این رابطه دارد،ضروری است تا این برنامه‌ها با گستردگی بیشتری برگزار شود.رزمندگان چشمه‌های فیاض تولید معنویت در کشور هستند. این در حالی است که این بزرگمردان در حاشیه قرار گرفته‌اند و آن طور که شایسته است مورد توجه واقع نشده‌اند. این گردهمایی در نوع خود یک ابتکار است و امیدوارم این حرکت به سراسر کشور منتقل شود.

وی ادامه داد:تداوم راه شهدا کاری دشوار است و در حالی که امروزه در جنگ اقتصادی با دشمن قرار داریم باید همانند دوران دفاع‌مقدس عمل کنیم و با جهاد اقتصاد،توطئه‌های دشمن را خنثی کنیم.

رضایی افزود: تحریم‌های اقتصادی را در مشت رزمندگان کشور آب کرده و پیروزی دیگری را برای کشور به ثمر می‎رسانیم. ایران اسلامی امروزه به یک قدرت بازدارنده تبدیل شده و این قدرت به دست آمده ناشی از سختی‌های دوران دفاع‌مقدس است و شما رزمندگان می‎توانید این تحریم‌های دشمن را به شکوفایی اقتصادی تبدیل کنید.

از دیگر برنامه‌های این گردهمایی،خاطره‌گویی رزمندگان، تجلیل از خانواده‌های شهدا و رزمندگان دفاع‌مقدس،اجرای سرود حماسی و ... بود. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر