۳۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۱
کد خبر: ۴۸۵۴
وزير امور اقتصادي و دارايي در جمع خبرنگاران:
علي طيب‌نيا در حاشيه مراسم توديع و معارفه وزراي امور اقتصاد ودارايي دولت دهم و يازدهم در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، گفت: همانطور كه در صحبت‌هايم اعلام كردم اولويت اصلي تيم اقتصادي دولت يازدهم رفع مشكلات اقتصادي مردم است.
علي طيب‌نيا در جمع خبرنگاران گفت:  موضوع ساماندهي شرايط اقتصادي كشور اتخاذ تدابير مناسب اقتصادي براي رفع مشكلات اقتصادي مردم از اولويت‌هاي اصلي است كه به سرعت در دستور كار قرار گرفته و در حال اجرا است.

وي در پاسخ در رابطه با ساماندهي بازار ارز اظهار داشت: يكي از اولويت‌هاي اساسي تيم اقتصادي دولت به ويژه وزارت امور اقتصادي و دارايي ساماندهي بازار ارز كشور در قالب اصلاح نظام بانكي و توجه به موضوعات بانكي كشور است كه در اين رابطه همانند در راس قرار گرفتن موضوع رسيدگي به بحث هدفمندي يارانه‌ها و ادامه آن بحث ساماندهي بازار ارز هم در دستور كار جدي مسئولان است.

وي در خصوص بحث هدفمندي يارانه‌ها گفت: همانطور كه مي‌دانيد طرح هدفمندي يارانه‌ها در دو سه سال گذشته به مرحله اجرا گذاشته شده و اين طرح فاز اول آن بدون تغيير همچنان تا پايان سال ادامه دارد.

وزير امور اقتصاد و دارايي دولت يازدهم تصريح كرد: در رابطه با بحث اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها ما در حال بررسي‌هاي لازم براي چگونگي و نحوه اجراي آن هستيم.

وي در پاسخ به اين سوالديگر  خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران مبني بر اينكه  آيا تيم مديران فعال در وزارت امور اقتصاد و دارايي تغيير خواهد كرد يا نه؟ عنوان كرد: ما در حال بررسي‌هاي لازم در اين رابطه هستيم به طور حتم مديراني كه عملكرد آنها خوب بوده و توانستند حوزه فعاليت خود را به خوبي اداره كنند در سمت‌هاي خود باقي مانده و براي مديراني كه عملكرد مناسب نداشته‌اند حتما تدابير خاص را به مرحله اجرا مي‌گذاريم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر