۳۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۴۸۵۳
سردار فدوی:
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: تهاجم فرهنگی نتیجه اقتدار دفاعی و قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح و ناتوانی و استیصال دشمن در اجرای سناریوی تهاجم نظامی است.

به نقل از روابط عمومی سپاه، سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در جمع خانواده‌های کارکنان منطقه دوم دریایی سپاه با اشاره به نقش و اهمیت خانواده در موفقیت پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: سهم قابل توجهی از اقتدار، عظمت و توانمندی‌های فعلی سپاه پاسداران مرهون نقش‌پذیری‌های همسران و خانواده‌های پاسداران است و اگر همراهی و همدلی آنان نبود چه بسا اجرای بسیاری از ماموریت به کیفیتی که مورد انتظار است میسر نمی‌شد.

وی با تاکید بر تلاش ویژه همسران پاسداران در تربیت فرزندان افزود: سلامت، پیشرفت و تضمین عزتمندی کشور در تربیت فرزندانی صالح و شایسته ایران اسلامی است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه همچنین در تشریح توطئه دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی بیان کرد: دشمن با مشاهده اقتدار دفاعی و قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح و ملت ایران و آگاهی از ناتوانی و استیصال خود در اجرای سناریوی تهاجم نظامی، به تهاجم فرهنگی روی آورده است که با لطف خداوند و درایت رهبری و نیز هوشمندی مردم عزیز در این عرصه نیز نتوانسته به اهداف شیطانی خود دست یابد.

وی تصریح کرد: همسران پاسدار در مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن نقش بسزائی داشته و از هرگونه تزلزل در بنیان‌های خانواده‌های سپاه جلوگیری کرده‌اند.

فدوی با تاکید بر لزوم بهره‌مندی خانواده‌ها به ارزش‌های اسلامی و معنوی با برشماری پیامدهای تقید به معنویات خاطرنشان کرد: ارتقای ظرفیت‌های انسانی، کاهش آسیب‌های فردی و اجتماعی، افزایش آرامش باطنی و کاهش هزینه‌های اقتصادی از جمله پیامدهای توجه به معنویت و ارزشهای اسلامی است.

وی در پایان با بیان اینکه ماهیت انقلاب اسلامی نشأت گرفته از زندگی ائمه معصومین (ع) است، ادامه داد: ماهیت وجودی استکبار جهانی در زیاده‌خواهی و زورمداری است و این ماهیت از اساس در تضاد با ماهیت انقلاب اسلامی است و تنها هنگامی این تضاد پایان می‌یابد که یکی از آنها دچار تغییر ماهیت داده و ماهیتی دیگر پیدا کند. البته بدیهی است که پیروز این میدان، انقلاب اسلامی است که ریشه در حقیقت اسلام ناب محمدی (ص) دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر