۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۰
کد خبر: ۴۸۰۷۱
جانشین مرزبانی استان کردستان از کشف یک هزار و 578 دستگاه تلفن هوشمند و تبلت قاچاق به ارزش 59 میلیارد ریال توسط مرزبانان در مرز بانه خبر داد.

به گزارش پایداری ملی، رضا الماسی ضمن اشاره به کشف 59 میلیارد ریال گوشی قاچاق در بانه، اظهار داشت: در راستای حراست و کنترل مرزهای استان و انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و عملیاتی، مرزبانان هنگ مرزی بانه متوجه فعالیت تعدادی از قاچاقچیان در مرز بانه شدند.

وی با بیان اینکه مرزبانان پس از ساعت‌ها پایش و رصد نوار مرزی، مسیر متجاوزان حامل بار قاچاق را که قصد ورود به خاک کشور را داشتند، شناسایی کردند، تصریح کرد: مرزبانان در این عملیات یک هزار و 578 دستگاه تلفن همراه هوشمند و تبلت کشف و ضبط کردند.

جانشین مرزبانی استان کردستان گفت: برابر اعلام کارشناسان، ارزش ریالی گوشی و تبلت‌های کشف شده 59 میلیارد ریال برآورد شده است.

الماسی با اشاره به تبعات قاچاق کالا خاطرنشان کرد: پدیده قاچاق لطمه‌های جبران‌‌ناپذیری بر پیکره اقتصادی و اجتماعی جامعه وارد می کند و در این راستا مرزبانان استان به طور شبانه‌روزی در سخت‌ترین شرایط جوی و جغرافیایی برای حفظ و حراست مرزها تلاش می‌کنند و با تمام توان مانع تعدی و تجاوز به خاک کشور می‌شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر