۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۴۷۶۸۶
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: فرسوده بودن تاسیسات و مشکلات ساختاری پرسنل از مهمترین چالش های موجود در قلب اقتصادی ایران در مناطق نفت‌خیزگچساران است.

 به گزارش پایداری ملی، اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در سفر یک روزه به شهرستان گچساران از تاسیسات نفتی دشت گز بازدید به عمل آوردند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در این آیین گفت: فرسوده بودن تاسیسات و مشکلات ساختاری پرسنل از مهمترین چالش های موجود در قلب اقتصادی ایران در مناطق نفت‌خیزگچساران است.

هوشنگ صیدالی افزود: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران هفت هزار نیروی پرسنلی دارد که بیش از چهار هزار نفر آن حجمی، قراردادی و ارکان ثالث است.

  در ادامه رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید گفت: تفاوت فاحش حقوق کارکنان رسمی با دیگر نیروها از عمده مشکلات در شرکت نفت گچساران است.
وی بیان کرد: یکسان بودن پاداش پایان خدمت کارکنان شرکت نفت از مشکلات ساختاری این شرکت است که باعث بی انگیزگی کارکنان شده است.

تاجگردون تصریح کرد: با توجه به اینکه کارکنان شرکت نفت در سن پایین به کار گرفته شده‌اند برخی ۵۰ سال خدمت می‌کنند که پاداش پایان خدمت مساوی با ۳۰سال خدمت‌ها دریافت می‌کنند.

وی با  با بیان اینکه ارزش سرمایه های انسانی شرکت نفت گچساران که تعمیر قطعات تاسیسات نفتی  موجب صرفه جوییهای اقتصادی کلان برای کشور شده‌اند خواستار رسیدگی به مشکلات این نیروهای خلاق و زحمتکش شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر