۲۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۴۷۲۹
به منظور تقویت آمادگی رزم بسیجیان
دوره تخصصی پدافند غیر عامل به منظور تقویت آمادگی رزم بسیجیان به همت معاونت عملیات سپاه علی بن ابی طالب(ع) در قم برگزارشد.
علیرضا ظهرابی برگزاری این دوره را در راستای تقویت و توانمندسازی سازمان رزم سپاه و بسیج مستضعفین دانست و اظهار کرد: دوره تخصصی پدافند غیر عامل به منظور تقویت آمادگی رزم فرماندهان گردان و گروهان های بیت المقدس، مربیان آموزش نظامی و همچنین فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج در مدت سه روز در سپاه استان قم برگزار شد.
وی افزود: شرکت کنندگان در این دوره با مباحثی از جمله اطلاعات، حفاظت، جنگ الکترونیک و ارتباطات و همچنین اصول و ملاحظات در پدافند غیر عامل آشنا شده اند.
معاون عملیات سپاه استان قم با اشاره به اقدامات خصمانه دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، از اجرای این برنامه به صورت عملی و نظری خبر داد و و دیگر اهداف مهم این دوره از آموزش ها را کاهش خسارات در سه حوزه نیروی انسانی و تجهیزات و اماکن دانست.
ظهرابی در ادامه اظهار داشت: بایستی اهداف پدافند غیر عامل مدنظر کلیه فرماندهان به ویژه فرماندهان سازمان های رزم قرار بگیرد تا همگان بیشترین آمادگی را در مقابل با هرگونه تهدید داشته باشند.
وی از استفاده از جدیدترین و آخرین متدهای مربوط به پدافند غیر عامل و همچنین استفاده از اساتید مجرب و سابقه دار در این زمینه خبرداد و ادامه داد: بعد از پایان این دوره و قبولی در آزمون های عملی و نظری و اخذ گواهینامه آموزشی، این آموزش ها نیز به دیگر بسیجیان گردان و پایگاه ها ارائه خواهد شود تا در راستای توانمند سازی بسیج گامی موثر را برداشته باشیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر