۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰
کد خبر: ۴۶۸۰۸
فرمانده انتظامي استان بوشهر:
فرمانده انتظامي استان بوشهر گفت: در يك عمليات اطلاعاتي كه منجر به درگيري مسلحانه و تبادل آتش بين پليس و سوداگران مرگ شد 200 كيلوگرم ترياك كشف و 3 قاچاقچي دستگير شدند.

به گزارش پایداری ملی، سردار خلیل واعظی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اقدامات اطلاعاتی و اشراف عملیاتی پلیس تحرکات یک باند حرفه‌ای ترانزیت مواد مخدر مورد شناسایی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر اضافه کرد: شب 16 فروردین تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان گناوه مسیر انتقال مواد مخدر که از محور جنوب به شمال در تردد بودند را تحت کنترل در آورده و در سه راهی بندرریگ دو دستگاه خودرو قاچاقچیان شناسایی شد.

سردار واعظی گفت: قاچاقچیان بدون توجه به دستور پلیس با افزایش سرعت خود، حرکات مارپیچ و تیراندازی به سمت پلیس قصد فرار داشتند که با تیراندازی متقابل پلیس و هدف قرار گرفتن لاستیک خودروها هر دو دستگاه خودرو متوقف شدند.

وی با بیان اینکه سرنشینان خودروها با استفاده از تاریکی هوا متواری شدند تصریح کرد: از این باند 200 کیلوگرم تریاک که به صورت بسته بندی جاسازی شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با ادامه عملیات پلیس ساعتی بعد دو نفر از اعضاء باند و کمتر از 24 بعد یکی دیگر از اعضاء و عامل تیراندازی به سمت ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شدند خاطرنشان کرد: اعضاء این باند از سه استان همجوار تشکیل، و محموله مواد مخدر از یک استان همسایه وارد بوشهر شده بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر