۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۴۶۷۲۳
نخست وزیر عراق که در رأس یک هیأت بلند پایه سیاسی و اقتصادی یکشنبه شب وارد مشهد شده بود در دیدار با دبیرکل بنیاد هابیلیان گفت: تلاش ها برای اخراج منافقین تنها کار اینجانب نبوده است و همه نخست وزیران سابق و مقامات عراقی در اخراج منافقین از کشور نقش ایفا کردند.

به گزارش پایداری ملی، عادل عبدالمهدی در دیدار با سید محمد جواد هاشمی نژاد دبیرکل بنیاد هابیلیان اظهار کرد: تلاش ها برای اخراج منافقین تنها کار اینجانب نبوده است و همه نخست وزیران سابق و مقامات عراقی در اخراج منافقین از کشور نقش ایفا کردند.

نخست وزیر عراق با اشاره به حضور گروهک‌های تروریستی پژاک و پ ک ک در شمال عراق افزود: در زمان مرحوم جلال طالبانی همه عناصر این گروهک‌ها را در یک منطقه محاصره کردیم و تا حدود زیادی در محدود کردن آن‌ها موفق بودیم.

دبیرکل بنیاد هابیلیان نیز در این دیدار مراتب تشکر خانواده شهدای ترور را از تلاش‌های مقامات عراقی برای اخراج گروهک تروریستی منافقین از خاک این کشور در سال‌های گذشته به عبدالمهدی ابلاغ کرد.

هاشمی‌نژاد همچنین از آمادگی کامل خانواده شهدای ترور برای همکاری با بازماندگان شهدای حوادث تروریستی عراق برای راه‌اندازی یک تشکل مشترک خبر داد که با استقبال نخست وزیر عراق مواجه شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر