۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۷
کد خبر: ۴۶۳۵۰
دریادار سیاری:
معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه ارتش به عنوان بازوی قدرتمند انقلاب در خدمت مردم است گفت: ماموریت اصلی ارتش حفظ تمامیت ارضی، استقلال و نظام جمهوری اسلامی است.
به گزارش پایداری ملی، امیر دریادار حبیب الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش در جمع فرماندهان و کارکنان تیپ ۴۵ نیرو مخصوص ارتش گفت: وجود تیپ ۴۵ در منطقه حساس کشور، یکی از بازوان قدرتمند و پرتوان برقرار کننده امنیت است.

وی افزود: حضور کارکنان رزمی، چابک، پا در رکاب و دارای احساس مسئولیت توان ارتش جمهوری اسلامی ایران را در منطقه بالا برده و آمادگی رزمی شما سبب شده که دشمن جرأت تعدی و تجاوز به خاک ایران را نداشته باشد.

سیاری به حمله رژیم بعثی عراق به خاک ایران در سال ۱۳۵۹ اشاره و تصریح کرد: دشمن احساس می‌کرد که آمادگی رزمی در ارتش نیست حمله کرد و همه کشورهای شرقی و غربی نیز به آنها کمک کردند.

معاون هماهنگ کننده ارتش یادآور شد: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس بزرگترین حرکات نظامی را انجام داد و با وجود همه مشکلات توانست در کمترین زمان ممکن جلوی پیشروی دشمن را بگیرد.

سیاری با بیان اینکه ارتش در ۸ سال دفاع مقدس ثابت کرد وجودش برای مملکت لازم است، خاطرنشان کرد: ارتش به عنوان بازوی قدرتمند انقلاب در خدمت مردم است.

وی به مأموریت اصلی ارتش مبنی بر حفظ تمامیت ارضی، استقلال و نظام جمهوری اسلامی اشاره و بیان کرد: در کنار این مأموریت‌های اصلی در اجرایی ساختن فرامین فرماندهی معظم کل قوا آمادگی داریم.

رئیس ستاد ارتش به خدمات ارتش در زلزله بم، منجیل، سرپل ذهاب، سقوط هواپیمای یاسوج و سیل گلستان اشاره کرد و گفت: ارتش آمادگی دارد تا یار و یاور هموطنانمان در هرگونه بلایای طبیعی احتمالی باشد.

وی با اشاره به برخی هشدارها در خصوص وقوع سیل در استان خوزستان خاطرنشان کرد: امروز در منطقه و در روستاهای اطراف تهدید وجود دارد و شما کارکنان تیپ مخصوص ۴۵ قوت قلبی برای مردم هستید.

بنابراین گزارش، دریادار سیاری همچنین به منظور روند جلوگیری از جاری شدن سیل در منطقه خوزستان و امدادرسانی تیپ ۴۵ شوشتر از سیل بندها و سد گتوند بازدید کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر